Njemačka tvrtka čiji je lift za namještaj korišten u nedavnoj spektakularnoj pljački nakita iz muzeja Louvre odlučila je iskoristiti neočekivani publicitet na najbolji mogući način – pokretanjem duhovite reklamne kampanje.
Tvrtka Böcker iz Wernea objavila je na društvenim mrežama sada već poznatu sliku svojih ljestava postavljenih uz balkon Galerije Apolon u Louvreu. Fotografiju prati slogan: "Kada trebate brzo premjestiti stvari. Böcker Agilo prevozi vaše blago teško do 400 kg brzinom od 42 m/min – tiho kao šapat."
Izvršni direktor tvrtke Alexander Böcker izjavio je za novinsku agenciju AFP kako su, nakon što je postalo jasno da u pljački nitko nije ozlijeđen, odlučili iskoristiti malo humora kako bi privukli pozornost na svoj obiteljski posao.
"Zločin je, naravno, apsolutno za osudu, to nam je potpuno jasno", rekao je Böcker i dodao: "Bila je to... prilika za nas da iskoristimo najpoznatiji i najposjećeniji muzej na svijetu kako bismo privukli malo pozornosti na našu tvrtku."
Reakcije na kampanju bile su iznimno pozitivne, a korisnici društvenih mreža opisali su je kao "marketinški genijalnu" i pohvalili "njemačku kvalitetu", a jedan komentator se našalio: "Vaša poruka uzima krunu."
Böcker je pojasnio kako je prepoznao stroj svoje tvrtke u vijestima. Naveo je da je stroj "prije nekoliko godina prodan francuskom kupcu koji iznajmljuje ovu vrstu opreme u Parizu i okolici", piše BBC.