"Umjesto da preuzima pozive korisnika, Andreas je nazvao vlastiti broj mobitela što je rezultiralo signalom 'zauzeća' u sustavu pa je dolazne pozive preuzimao netko drugi", stoji u disciplinskom izvješću švedske porezne uprave koje je pribavio AFP.
Taj 28-godišnji Šveđanin, kojem sad prijeti otkaz, od ožujka do svibnja je samoga sebe nazvao 32 puta i 'razgovarao' 55 sati, što sedam dana efektivnog rada u dva mjeseca, stoji u izvješću porezne uprave te se dodaje da su "neki od tih poziva ponekad trajali satima".
Andreas je na radnome mjestu u poreznoj upravi bio zaposlen od svibnja 2020., no zbog pandemije je od siječnja 2021. radio od kuće.
U travnju je, međutim, jedan od njegovih nadređenih zamijetio da telefonira neobično dugo u usporedbi s prosječnim potrebama posla.
Kad je pozvan na razgovor s nadređenima priznao je što je činio, premda je interna istraga pokazala da je isto ponovio još četiri puta nakon spomenutog razgovora, a kad su ga šefovi ponovno pozvali na razgovor u svibnju, odgovorio im je da mu je motivacija za rad "iznimno niska".