Kongresnica razočarana

BP potrošio više na oglašavanje nego na čišćenje mrlje

Slika nije dostupna
Kompanija British Petroleum potrošila je 93 milijuna američkih dolara na oglašavanje nakon izlijevanja nafte u Meksičkom zaljevu.

Kongresnica Kathy Castor zatražila je puni izvještaj o novcu koji je potrošio BP nakon izlijevanja te je izrazila razočaranje što je kompanija potrošila više na 'glačanje korporativnog imidža', nego na oporavak, piše Examiner.com.

>> Obama: Kašnjenje u plaćanju odštete za naftnu mrlju neprihvatljivo je

>> BP potrošio 6,1 milijarde dolara na borbu protiv mrlje

BP ju je u poslanom izvještaju obavijestio kako je tjedno na oglašavanje trošio pet milijuna dolara, tri puta više nego je potrošio tijekom istog perioda prošle godine.

Oni tvrde da je ovaj novac potrošen kako bi se stanovnike Zaljeva informiralo o primjerenim temama i da bi se osigurala transparentnost njihovih aktivnosti.

U izvještaju stoji i kako je odobrio 89,5 milijuna dolara da bi pomogao Floridi, Alabami, Mississippiju i Louisiani kako bi nakon izlijevanja nafte promovirale turizam. Glasnogovornik BP-a rekao je da je novac potrošen na oglašavanje mali dio totalnih troškova nastalih zbog izlijevanja nafte. Njima pridodaje i do 6,1 milijardi dolara sveukupno utrošenih sredstava, ali ne navodi na što su potrošeni.