Prema njegovoj teoriji, oni rođeni između 1977. i 1983. pripadaju mikrogeneraciji čiji se pripadnici nazivaju Xennials jer imaju obilježja Generacije X (rođeni između 1960. i 1980.) i Generacije Y (1980.-2000.).
"Postoji svojevrsna rupa između Generacije X, čiji se pripadnici često opisuju kao depresivci u flanelskim košuljama i Milenijalaca koji su optimistični, ovisni o tehnologiji i možda malo previše samouvjereni", kaže profesor Woodman.
Xenijalci su odrasli u vremenu kad su se druženja s prijateljima dogovarala putem fiksnog telefona, a novine i televizija bili su glavni izvor vijesti. Kad je riječ o tehnologiji, profesor Woodman tvrdi kako je ova mikrogeneracija u djetinjstvu uživala bez briga o tome koliko će lajkova skupiti njihova objava skupiti na Facebooku ili Instagramu, piše DailyMail.
Djetinjstvo bez Facebooka
U svojim dvadesetim, Xenijalci su se susreli s ekspanzivnim napretkom tehnologije.
"Novi val tehnološkog napretka udario nas je prije no što smo dobili djecu kad više ne bismo imali vremena učiti nove stvari. Nove tehnologije zahvatile su nas u periodu života kad smo ih još uvijek mogli selektivno usvajati. Naučili smo kako konzumirati medije i sazrjeli prije no što su se pojavili Facebook, Twitter i Snapchat", tvrdi Woodman.
Xenijalce je u članku na Huffington Postu slično opisala i Anna Garvey, stručnjakinja za društvene medije i web marketing iz Chicaga.
"Kroz formativne godine prošli smo bez toksičnog utjecaja društvenih mreža. MySpace je pokrenut 2003., a Facebook 2006. Ako ste rođeni 1981. ili 1982. godine, doslovno pripadate posljednjoj generaciji koja je diplomirala prije pojave društvenih mreža", kaže Garvey.
Analogno-digitalna generacija
Tvrdi kako je njena generacija baš kao i današnje, u mladosti često činila nepodopštine i ogovarala prijatelje, ali za razliku od milenijalaca nije morala razmišljati hoće li išta od toga završiti na društvenim mrežama gdje će to vjerojatno vidjeti i njihovi roditelji.
"Za razliku od pripadnika Generacije X, bili smo dovoljno mladi i glupi da se zakačimo na Facebook i MySpace čim su se pojavili pa tako jednako kao i Milenijalci znamo što znači biti na webu od 0-24 i uhoditi nekoga tko nam se sviđa na društvenim mrežama", kaže Garvey.
Podsjeća kako su Xenijalci svojevrsna "analogna-digitalna" generacija koja je prva otkrila čari dijeljenja i preuzimanja multimedijalnih sadržaja s interneta, ali se istovremeno jasno sjećaju vremena kad su kupovali audiokazete ili snimali pjesme s radija.