Postoje spekulacije da su podaci na starim senzorima možda uzrokovali pad leta u kojem je bilo 228 putnika i članova posade. Istražitelji kažu kako su senzori u avionu Airbusu 330 davali 'nedosljedne podatke' nekoliko minuta prije nego je zrakoplov nestao, objavio je BBC. Air France objavio je kako je još u svibnju 2008. počeo primjećivati 'incidente gubitka podataka o brzini tijekom letova' na A330 i A340, iako se radilo o malom broju takvih incidenata. Reuters piše kako su Airbus zrakoplove problemi s mjeračima brzine zabilježili još 2001. godine, nakon čega se mijenjala oprema. Air France kontaktirao je proizvođača zrakoplova koji je preporučio zamjenu mjerača, no to nije nužno značilo kako zrakoplovi nisu pogodni za let.
>> Pronađena tijela iz nestalog zrakoplova Air Francea
>> U potragu uključena nuklearna podmornica
>> Airbus upozorava pilote da se pridržavaju provjere
Ostaci zrakoplova pronađeni su pet dana nakon njegova nestanka, nedaleko od mjesta s kojeg je dobivena posljednja poruka iz aviona. Pronađena su i dva muška tijela te neki predmeti koji se povezuju s putnicima za koje se zna da su bili u avionu. Tijela su pronađena oko 640 kilometara od otočja Fernando de Noronha i bit će prebačena fregatom Constitution na arhipelag Fernando de Noronha, a potom u Recife, brazilsku luku na Atlantiku. Službeno je objavljeno kako će pojedinosti o osobnim predmetima biti priopćene obiteljima ‘i samo obiteljima’, a neće se objavljivati ni u kakvom se stanju nalaze tijela.