Značaj i uloga televizije kao medija dublji je od trivijalne zabave ili jednostavnog informiranja. Televizija je medij koji unaprjeđuje svijet, pokreće maštu, podiže radoznalost, potiče edukaciju i okuplja milijune oko zajedničkih interesa.
>> Istraživanje: Građani najviše vjeruju Novoj TV
Televizija je svakako medij koji čini dobro, a evo i devet razloga zbog kojih je tome tako.
1. TV ima autoritet
Danas se informacije nalaze posvuda, no televizija ima poseban autoritet po tom pitanju. Ako nešto vidite na televiziji, znate da isto vide i milijuni drugih te da je to na neki način provjereno i potvrđeno te napravljeno od strane profesionalaca. To je razlog zašto televizija i dalje ostaje najpopularnija platforma za vijesti kojoj se najviše vjeruje.
2. TV kreira zajednice
Odličan televizijski program kreira čitave zajednice oko sebe. TV šou programi, događaji uživo i vijesti animiraju razgovor među prijateljima, kolegama i obitelji. Televizijski program spaja ljude i pokreće reakcije na društvenim mrežama.
3. TV inspirira um
Televizija je fantastičan edukativni alat. Ona širi znanje o drugim kulturama, promovira toleranciju i globalno razumjevanje međunarodnih problema. Preko aktualnih događaja, otkrića, stila života, dječjih programa, televizija isto tako potiče i znanstveno-kluturološku znatiželju.
4. TV pruža kvalitetu
Zahvaljujući napornom radu talentiranih pojedinaca, koji grade budućnost tog medija na desetljećima iskustava te grade nove načine za komunikaciju s gledateljstvom, kvaliteta prikazivanog televizijskog programa danas je bolja nego ikad.
5. TV zastupa dobre ciljeve
Zahvaljujući svojem neprikosnovenom dosegu prema gledateljstvu i emocionalnoj moći, televizija omogućava učinkovite pozive na djela tijekom humanitarnih kriza, prirodnih katastrofa i socijalnih kriza. Televizija poseže prema društvu preko programa i komunikacijskih kampanja o zaštiti okoliša, zdravojo prehrani, fizičkim aktivnostima, odgovornom seksualnom ponašanju i mnogih drugih programa.
6. TV i sport idu ruku pod ruku
Bez televizije profesionalni sport bio bi neprepoznatljiv. Milijuni uživaju gledajući sportski program uživo u sve boljoj i boljoj kvaliteti slike. Sport na televiziji ima i druge prednosti: promoviraju se sportske vrijednosti i etika, a ljude se inspirira da slijede primjere zdravih uzornih sportaša.
7. TV potiče ekonomiju
Sektor globalnih medija, u kojem je televizija velik dio kolača, upošljava milijune stručnjaka i vještih radnika diljem svijeta. Samo u Eu se procjenjuje da 1,2 milijuna ljudi radi u audiovizualnom sektoru. Povrh toga, uspjeh komercijalne televizije kao medija za oglašavanje stvara dobit, koju se može ponovno investirati u još bolji program za gledatelje.
8. TV objeručke prihvaća digitalno doba
Potrošači danas imaju više prilika za uživanje televizijskog programa nego ikad prije. Gledatelji mogu gledati više ekrana te biti u interakciji sa društvenim platformama. Iskustvo društvene televizije upotpunjeno je ekskluzivnim online sadržajem, digitalnim video intervjuima, stvaranjem video materijala te mnogim drugim stvarima.
9. TV dolazi do potrošača i stvara brandove
Televizija osigurava da potrošači znaju za najnovije proizvode, usluge, ideje i projekte. Ona učvršćuje poziciju postojećih brandova te daje sigurnost korisnicima u odabiru kojeg naprave.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook