''Svaki informacijski sustav da bi uredno funkcionirao mora se održavati. Održavanje sustava je dakle redovna aktivnost kako bi se osiguralo uredno i sigurno funkcioniranje informacijskog sustava'', istaknuli su za DNEVNIK.hr iz Ministarstva zdravstva.
''Korisnici stranice https://cijepise.zdravlje.hr/ prilikom pristupa stranici bili su obavješteni da je stranica u održavanju i jasno je bilo istaknuto koliko će trajati to održavanje, odnosno koliko će stranica biti nedostupna. Stranica je bila ponovo aktivna i u potpunosti funkcionalna od 12.30, dakle i prije planiranog roka'', napomenuli su.
Što se tiče troškova održavanja, opet su napomenuli da je ''stranica https://cijepise.zdravlje.hr/ samo jedna od tri međusobno povezane programske komponente kojima je moguće zatražiti termin za cijepljenje. Osim preko već spomenute stranice https://cijepise.zdravlje.hr/ osobe mogu dobiti termin za cijepljenje i na način da to za njih zatraže njihovi izabrani liječnici preko sustava eNaručivanja, ali osobe mogu i samostalno zatražiti i izabrati termin cijepljenja preko Portala zdravlja, te mobilne aplikacije Portal zdravlja''.
Sve ove tri međusobno povezane programske komponente realizirane su kroz postojeće ugovore za korektivno i adaptivno održavanje komponenti sustava CEZIH ( CEZIH PZZ, eListe čekanja/eNaručivanje, eCEZDLIH), podsjećaju iz Ministarstva zdravstva.
''U sva tri ugovora s isporučiteljima usluga održavanja komponenti sustava CEZIH (tvrtke Ericsson Nikola Tesla, IN2 i CUSPIS) jasno stoji da je održavanje isporučenih dodatnih funkcionalnosti u cijeni same isporuke dodatne funkcionalnosti tako da današnje održavanje stranice ne predstavlja nikakav dodatni trošak održavanja'', objasnili su iz Ministarstva zdravstva i podsjetili da su tijekom održavanja stranice https://cijepise.zdravlje.hr/ zainteresirane osobe za cijepljenje mogle koristiti ranije spomenute načine dobivanja termina za cijepljenje.