Karte će u prosjeku poskupjeti 50 posto u sezoni, a za otočane koji i sada imaju povlaštene cijene prosječno povećanje će biti 11 posto. Za otočane će negdje poskupiti za par kuna, nekima će, primjerice Korčulanima, čak i biti jeftinije. Turisti će ipak platiti više, primjerice karta za Šoltu će biti više od sto posto skuplja. To je ujedno i najveće povećanje, ali treba napomenuti da je do sada putovanje katamaranom na Šoltu bilo jeftinije od trajekta. Država jednostavno nema dovoljno novca za subvencije, do sada je za brzobrodski prijevoz koji prevozi 10 posto putnika, izdvajano 38 posto svih subvencija.
'Jednostavno nam nedostaje novaca da bismo održali cijeli sustav brzobrodskih linija. Negdje između pet i sedam milijuna kuna nam fali i jednostavno smo bili prisiljeni dati prijedlog za povećanje cijena isključivo dakle na trinaest odnosno četrnaest katamaranskih linija', rekao je ravnatelj Agencije za obalni linijski pomorski promet, Ivo Baldasar.
>> Hrvatska 2020. želi biti među 20 svjetskih turističkih velesila
Karta će tako iz Splita za Šoltu poskupjeti sa 16,50 na 35 kuna, a Šoltani će se voziti za 18. Katamaran za Hvar u sezoni poskupjet će za 10 kuna turistima, a otočanima će biti 3 kune skuplja. Katamaran za Korčulu skočit će u sezoni sa 65 na 80 kuna. No za same Korčulane bit će čak pet kuna jeftinija nego do sada.
Tako će turisti koji se upute automobilom i kamp prikolicom samo za cestarinu od Zagreba do Splita platiti 279 kuna. Uz to treba uračunati i troškove goriva. Kad dođu u Split, prijevoz trajektom do Hvara u sezoni za automobil, prikolicu i dvoje ljudi stoji 930 kuna. A boravak u kampu platit će 308 kuna na dan.
Je li Hrvatska svojim prijevozom postala skupa za turiste pogledajte u prilogu Nove TV.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook