Postoji još jedan problem

Vozač ZET-a otvorio dušu: "Stanje autobusa je katastrofa, vozimo do iznemoglosti, ma bolje je voziti se biciklom"

Zagrebački autobusi sve češće kasne, a u kakvu su stanju, za Dnevnik Nove TV ispričao je jedan od vozača ZET-a.

"Dogodilo mi se prošle godine da su se kočnice zapalile, da sam morao vatrogasnim aparatom gasiti kotač", rekao je vozač autobusa ZET-a.

Potvrdio je i da se voze tehnički neispravna vozila. Na pitanje imaju li autobusi zimske gume, odgovara: "Neki."

O tome voze li se ostali ljetnim gumama, kaže da je to slučaj s dosta njih.

"I to onako slip za Formulu 1. Naravno da je opasno za putnike, mi govorimo o javnom prijevozu, opasno je za sve sudionike prometa. Ja bih se radije vozio biciklom.

Da bi se radije vozio biciklom nego autobusom, govori sam vozač autobusa, koji tvrdi i da je stanje sa zagrebačkim autobusima katastrofa. Sve je manje vozača, pa se preskače vozni red.

"Dolazimo do situacija da vozači imaju samo jedan dan u tjednu odmor, voze do iznemoglosti. Ako tko javi da je na bolovanju, nema zamjene za njega. Po meni to je trenutačno gorući problem ZET-a.

Na nekim linijama koje idu svakih pola sata nema jednog voznog reda, pa ljudi po sat vremena čekaju i normalno da su onda građani ogorčeni", kaže vozač.

Dnevno i do 20 autobusa ne izlazi, nekad i više, ovisno o danu.
Građani to osjete.

"Jutros sam bila sat vremena na stanici. Sat vremena sam čekala, a s djecom idem u vrtić. Kako me ne bi nerviralo, uvijek kasnim na doručak, nikad ne jedu", žali se Ljuba iz Zagreba.

"Čak i dva autobusa preskoče za Špansko", nezadovoljna je Maja.

"Ja znam vozača pitati zašto je preskočio, nema vozača, kažu", kaže Dea.

I to je najveći problem, kažu iz Grada, uz stara vozila koja se često kvare, ali uvjeravaju nas da su tehnički ispravna.

"U većoj mjeri na to utječe nedostatak vozača, posebice autobusa, nedostaje ih od 100 do 150. Zamolit ćemo vas za malo strpljenja ulažemo maksimalne napore", rekao je Domagoj Zeba, glasnogovornik ZET-a

To je ozbiljan problem koji se neće riješiti u tako kratkom roku, poručuju sindikati.

"Problem traje malo dulje, sad je malo eskalirao, posebno kada dolaze zimski uvjeti jer se više kvare zbog grijanja i onda je to malo vidljivije nego prije, međutim problem će biti vrlo teško riješiti.

Ljudi koji ujutro idu na posao, đaci koji idu u školu ne mogu se pouzdati u točnost polazaka, što iritira i svoj bijes iskaljuju na vozačima", dodaje i Anto Jelić, predsjednik sindikata vozača i prometnih radnika ZET Zagreb.

Nakon rabljenih tramvaja Zagreb nabavlja i rabljene autobuse. No teško da će se time riješiti problem jer ostaje pitanje - tko će ih voziti?

Samo ove godine 29 vozača autobusa ZET-a dalo je otkaz.

Pročitajte i ovo Policija na nogama Mafijaška likvidacija u susjedstvu: U automobilu izrešetan zaštićeni svjedok

Pročitajte i ovo bivši pripadnik armije BiH Ratni zločinac došao u policiju, kada su shvatili tko je, on izvadio bombu

Pročitajte i ovo IMAŠ PRAVO, OSTVARI GA! Znate li tko nasljeđuje nekretninu kada nema nasljednika? "Oni se toga ne mogu odreći"