Prvi natječaj bio mu je sumnjiv, ali Zepter se planira ponovno javiti i u drugom pokušaju privatizacije. Ni jedan od najbogatijih Europljana ne može utjecati na vrijeme. Snijeg, bura i led odgodili su porinuće pedesetmetarske jahte, morske ljepotice u kraljevičkom škveru. 'Porinuće se nije danas dogodilo, neće ni sutra zbog vremenske nepogode koje ste vidjeli, a radovi na brodu će biti nastavljeni', kazao je Zepter. I dok čeka smirivanje vremena da vidi prvu jahtu u moru, već su gotovi planovi za drugu, još veću i raskošniju koja će se također graditi u Kraljevici. 'Drugi bi brod trebao biti između 80 i 85 metara, pravo morsko čudovište', kaže Zepter. Jednostavan čovjek, s gusto ispunjenim poslovnim rasporedom i koji se zaista drži one - vrijeme je novac, najkraći je opis Philipa Zeptera. No, sumnja na mućke u prvom natječaju za kupnju brodogradilišta natjerale su ga da se povuče.
>> Zepter i Končar odustali od kupnje brodogradilišta
'Ne znam koji je motiv da se iznese na prodaju takav jedan subjekt, a toliko netransparentno kao da je postajala želja da se ne proda', kaže Zepter. Na drugi, ponovljeni natječaj jedan od najbogatijih Europljana ponovno će se javiti. 'Nadam se da će nešto biti promijenjeno jednostavno da znamo što kupujemo i ono što kupimo da znamo da je to stvarno naše i da smo kupili to i da to možemo koristiti i da nema nikakvih daljnjih iznenađenja', kaže Zepter. Već slijedećega ljeta pedesetmetarska ljepotica ploviti će Jadranom, a premijera bi joj trebala biti na utrci Formule 1 u Monacu. Bit će to i dobra reklama za hrvatsko brodogradilište na koje je Zepter ozbiljno bacio oko.