Kriza učinila svoje

Zbog recesije Pelješki most gubi dvije trake

Slika nije dostupna
Pelješki most, meta i javnih i političkih kritika postao je i meta financijske krize.

Most je prvo planiran kao dvotračni, nakon čega je pala odluka da mu se dodaju još dva traka. Ipak, most je opet vraćen na prvotnu ideju te će imati samo dva traka, prenosi Večernji list. Odluka je donesena nakon sastanka ministra prometa Božidara Kalmete, Jakova Krešića, direktora Hrvatskih cesta koje su investitor gradnje te ministrice graditeljstva Marine Matulović-Dropulić. Ušteda se neće toliko temeljiti na rezanju traka već na gradnji pristupnih cesta, a još je nepoznato o kolikoj se uštedi radi.

>> Čačić: Pelješki most bi bio glupost, uteg oko vrata

Gradnja 2,4 kilometra dugog Pelješkog mosta stoji gotovo dvije milijarde kuna i vjerojatno će se graditi idućih šest ili više godina. Mnogi ga smatraju prevelikom i neisplativom investicijom, a najuporniji u njegovoj gradnji bio je bivši premijer Ivo Sanader. Dozvole za gradnju se neće morati mijenjati jer je most i zamišljen kao dvotračni, a u cvatu graditeljstva u Hrvatskoj dodatna dva traka bila su naknadno uvrštena u projekt.