Za sutra u 9 sati najavio je sastanak s predsjednikom Udruženja autotaksi prijevoznika grada Zagreba Jurajom Šnidarićem, na kojemu će biti i gradonačelnik Milan Bandić.
>> Zagrebački taksisti u štrajku: Dolazi jeftina konkurencija
Poručio je taksistima da ne štrajkaju jer, kako je rekao, grad Zagreb ima maksimalnu želju za suradnjom. Rekao je da su taksisti bili osam ili deset godina partneri gradu, pa smatraju da postoje partnerski odnosi i za ubuduće. Istaknuo je da su razgovarali često i dovoljno te da taksisti moraju shvatiti da u gradu moraju primijeniti zakon, da zakon traži liberalizaciju tržišta, a uz liberalizaciju tržišta zdrava konkurencija nudi najpovoljnije cijene, najvišu kvalitetu i najbolju poslovnost.
Dodao je kako iz tih razloga misli da nema osnove i potrebe za štrajkom te se nada da će nakon sutrašnjeg sastanka odlučiti da neće štrajkati. Rekao je da je tek danas dobio priopćenje za medije u kojem stoji da je izostala reakcija grada Zagreba te najavljen štrajk. Također je rekao da je jučer dobio brošuru u kojemu nude moderniju, kvalitetniju uslugu prijevoza taksijem. Rekao je da uz materijal nije bilo popratno pismo na kojem se tražilo da se hitno očituje, pa to nije ni učinio.
Zagreb je spreman za promjene
'Grad podupire maksimalno svaku novinu, svaki moderniji i kvalitetniji oblik pružanja usluge i šalje poruku autotaksistima da smo spremni u svako vrijeme pozitivno se očitovati o ponuđenu materijalu', rekao je Bezer.
Opovrgnuo je tvrdnju taksista da je grad Zagreb pasivan i da nije surađivao s autotaksistima. Istaknuo je da je od početka pisanja odluke glede autotaksi prijevoza održao najmanje četiri službena sastanka s predstavnicima zagrebačke autotaksi udruge. Rekao je da je u startu bilo devet otvorenih pitanja te da su posebno bili zanimljivi razgovori o omjeru broja taksija prema broju stanovnika te poreznim davanjima, plaćanjima i podmirenjima poreznih obveza autotaksista. Rekao je da se nisu mogli dogovoriti o cjeniku jer je autotaksi udruga predlagala jedinstven cjenik.
Istaknuo je da je i njemu i gradonačelniku Bandiću i gradu Zagrebu i svim stručnim službama i resornom ministarstvu prometa i agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja stalo da Zagreb ima što bolju taksi uslugu - nisku cijenu, vrlo profesionalan i korektan poslovan odnos te maksimalno dobra vozila.(Hina)