Zato je suosnovala Udrugu Zelena olovka, mjesto na kojem će njezini kolege moći bez srama potražiti pomoć. A onda je i sama dobila pomoć koja je njoj i njezinoj ideji dala dodatni vjetar u leđa.
Magistra kineziologije Bernarda Janeš nakon diplome je odlučila slobodno vrijeme trošiti na - heklanje. S vremenom je nastao i bred La Petlja, posla je bilo sve više i ova Riječanka sa zagrebačkom adresom je shvatila da će se morati ozbiljnije posjetiti svom hobiju. A onda se i u njenom životu pojavila savršena prilika koja joj je pomogla u ostvarenju te ideje.
Maja Ćuk, poduzetnica i strastvena ljubiteljica cvijeća, nakon dva desetljeća u cvjećarskom poslu shvatila je da je došlo vrijeme za promjene. Pomoć je potražila od tvrtki za oglašavanje, ali nije bila zadovoljna rezultatima. A onda se i za nju pojavila mogućnost koja je sve gurnula u pravom smjeru, onom kojem se nadala.
I Vlatka i Bernarda i Maja iskoristile su zapravo istu priliku. Prijavile su se za sudjelovanje u Zadovoljna akademiji, osvojile edukacije koje su im pomogle u njihovim poslovima, dokazale još jednom da obrazovanje nije vezano za godine i potvrdile da u Hrvatskoj žive žene željne pozitivnih promjena i ostvarivanja svojih snova i potencijala.
Njima trima se u protekle tri sezone Zadovoljna akademije pridružilo još 55 žena željnih novih znanja i vještina. Završavale su edukacije za web-dizajn, modni dizajn, tečajeve korektivnog šminkanja, učile su strane jezike, otvarale vrata svijeta grafičkog dizajna, knjigovodstva, internetskog marketinga... Upoznavale su se, družile, međusobno si pomagale, neke su čak pokrenule i zajednički posao…
58 snažnih i hrabrih žena u posljednje je tri godine dokazalo da za obrazovanje nikad nije kasno, da učenje i ulaganje u sebe mijenjaju živote i da svaka naša vještina i talent zaslužuju da radimo na njima i da ih ponosno pokažemo svijetu.
Svaka od njih prepoznala je potencijal Zadovoljna akademije kao alata koji možda neće čarobno ostvariti njihove želje, ali im može biti dobar vjetar u leđa.
Život je, potvrdile su, moguće mijenjati i u dvadesetima, i tridesetima, četrdesetima, pedesetima...
Istovremeno, 2020. godina pokazala nam je da se naši životi gotovo preko noći mogu preokrenuti naglavačke, bez da na te promjene, preokrete i nesigurnosti možemo utjecati.
Novo normalno u kojem smo se najednom našli pokazalo nam je i koliko je u današnjem svijetu važno poznavati digitalne tehnologije i raspolagati s barem osnovnim znanjima iz ovog područja.
Iza svakoga od nas su mjeseci obilježeni promjenama, neizvjesnostima pa čak i ponekim odustajanjima. No, odustajanje ipak nije bilo opcija u slučaju Zadovoljna akademije. Odlučeno je samo da se priča mora prilagoditi vremenu u kojem trenutno živimo, ali cilj je i dalje isti - motiviranim ženama željnima novih znanja i promjena osigurati mogućnost da te želje i ostvare.
Prilagodba Zadovoljna akademije situaciji
Da odustajanje od nove sezone nikako nije bilo opcija potvrdila je i Tihana Korać, glavna urednica portala Zadovoljna.hr.
"Neizvjesna situacija i izazovne okolnosti potakle su nas da projekt izvedemo na način koji će biti siguran i koristan našim čitateljicama.
Kako se poznavanje digitalnih tehnologija u ovom trenutku pokazalo važnijim nego ikada prije, ove sezone fokus smo usmjerili upravo prema tim znanjima i vještinama. Jer digitalna pismenost nije rezervirana samo za 'digitalce' koji se isključivo time bave, već je nužna i onima kojima je primarna djelatnost nešto sasvim drugo - pečenje kolača, izrađivanje nakita, uzgoj jagoda.
Za takve i slične mikropoduzetnice, kao i one kojima je kriza dala poticaj i hrabrost da tek krenu u ostvarivanje svojih želja, zajedno s Algebrom osigurali smo 50 edukacija digitalnog marketinga", objasnila je i dodala kako je unatoč silnim promjenama koje su nas zatekle mantra ekipe koja stoji iza Zadovoljna akademije ostala ista - "ako jednoj ženi edukacijom uspijemo pomoći da promijeni svoj život, sezona je uspjela".
"Iza nas su tri sezone koje su uspjele, veselimo se četvrtoj Zadovoljna akademiji", poručila je.
50 edukacija
A u toj četvrtoj sezoni Zadovoljna akademije u suradnji s Algebrom i Googleom daruje već spomenutih čak 50 edukacija specijalizirane verzije popularne Digitalne garaže.
O čemu se točno radi? Digitalna garaža je edukacija koja se već nekoliko godina provodi u partnerskoj suradnji s Algebrom. Obuhvaća sedam kratkih interaktivnih online radionica koje vode stručnjaci u edukaciji digitalnih vještina, a onima koji je završe može poslužiti kao izvrstan uvod u potencijalno daljnje obrazovanje i specijalizaciju u području internetskog marketinga.
Teme online radionica su uvod u digitalni marketing, web stranica kao temelj digitalnog marketinga, korisnici web stranice i ciljna skupina, uvod u SEO (optimizacija web stranica), Google My Business, uvod u Google AdWords oglašavanje i uvod u Google Analytics.
Prijave su otvorene do 17. lipnja 2020. pa je sada idealna prilika da sjednete za vaše računala i napišete motivacijsku poruku zašto ste baš vi osoba koja treba dobiti besplatnu edukaciju. Prijaviti se možete OVDJE, a imena dobitnica bit će objavljena 18. lipnja.
Kako se održavaju predavanja?
Digitalna garaža održat će se u obliku online predavanja uživo, putem sustava Adobe Connect 9 koji omogućuje vrhunsku razinu edukacije, stopostotnu mogućnost interakcije s predavačem i drugim sudionicima predavanja. Polaznice moraju imati vlastito računalo i internetsku vezu. Prije samog predavanja dobit će upute kako pristupiti predavanju.
Polaznice će proći Digitalnu garažu kroz deset termina u trajanju od 2 sata. Moći će birati između jutarnjeg termina i popodnevnog termina. Još detalja pročitajte OVDJE.