GREŠKA U FONTU

Lista čekanja zadarske bolnice osvanula na kineskom: Ravnatelj poručuje kako je pogreška otklonjena

Slika nije dostupna
Zadarski vijećnik na društvenim mrežama objavio je listu čekanja s internetske stranice Opće bolnice Zadar - na kineskom jeziku. Lista je povučena, a u bolnici kažu kako se radilo o pogrešci u fontu koja se pojavila između dva ažuriranja.

Vijećnik i zadarski SDP-ovac Jure Zubčić u utorak je na svom Twitteru objavio post koji je privukao veliku pozornost, a u kojem stoji: "Zanimaju vas liste čekanja u OB Zadar? U redu je, samo naučite mandarinski!".

 

Pogledaj na Twitteru
Greška tijekom preuzimanja Tweet-a. Možda je pobrisan.

 

Radi se o listi čekanja koja je objavljena na internetskoj stranici Opće bolnice u Zadru, a koja je nakon njegove objave povučena.

Pročitajte i ovo Duge liste na Rebru Pacijent sa sumnjom na Alzheimera šokiran terminom za pretragu: "Do tad mogu i zaboraviti gdje se bolnica nalazi"

Pročitajte i ovo NESLUŽBENO: OBRISI REFORME Procurili neki detalji velike reforme zdravstva: Pogledajte što se planira promijeniti u odnosu na postojeći sustav

Iz Ureda ravnatelja OB Zadar Željka Čuline priopćeno je kako se radilo o tehničkoj pogrešci koja nije dovela u pitanje funkcioniranje bolnice, kao ni zdravstvenih usluga.

Ravnatelj bolnice: "Nijednom pacijentu nije uskraćena pretraga"

"Nakon detektiranih tehničkih nepravilnosti koje su bile vidljive u projiciranju fonta u listama čekanja bolnica na službenoj web stranici Opće bolnice Zadar, iste smo odmah otklonili te je već ujutro, 29. lipnja, stranica potpuno funkcionalna", ističe se u priopćenju te dodaje kako se greška u fontu pojavila između dva ažuriranja, ali time nije ugroženo pružanje zdravstvene usluge, uskraćena rezervirana pretraga niti jednom pacijentu, kao ni ugrožen rad djelatnika Opće bolnice Zadar.

"Web stranica služi samo za javno informiranje zainteresiranih te kao takva nema nikakve implikacije na rad bolničkog sustava. Nadalje, web stranica, kao i bilo koji drugi tehnički sustav, podložna je određenim smetnjama u radu te bismo, kao bolnica koja drži do visoke kvalitete zdravstvene usluge, bili zahvalni kad bi se na uočene pojedine nepravilnosti prvenstveno upozorilo bolnicu u cilju što bržeg rješavanja takvih pojedinih slučajeva na dobrobit pacijenata i djelatnika bolnice", navodi ravnatelj zadarske bolnice.