Zatvorene su prijave projekata za sedmo hrvatsko izdanje prestižnog marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, za koju se ove godine bori 35 agencija i 25 oglašivača. Iz HURA-e, organizatora natjecanja, izrazili su zadovoljstvo i ovogodišnjim brojem od 36 prijavljenih projekata.
Za ovogodišnju nagradu Prijavljeni projekti borit će se za Effie nagradu u sedam kategorija. Konkurencija je najveća u kategorijama "Telekomunikacijskih usluga" i "Pića" gdje je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno 9, a slijede kategorije "Financije i osiguravajuće usluge" i "Hrana", s po 5 prijavljenih projekata.
"Zadovoljni smo ovogodišnjim brojem prijavljenih agencija, oglašivača te u konačnici ukupnim brojem projekata. S obzirom na broj prijava i ovogodišnje natjecanje Effie pružit će kvalitetnu borbu i priliku prijavljenima da pokažu kako su postavljenim strategijama tržišne komunikacije postigli izvrsne rezultate. Sudeći po prijavljenim projektima još jednu godinu za redom imat ćemo efikasnu razmjenu izvrsnih marketinških ideja i znanja", izjavio je Kristijan Gregorić iz Francka, predsjednik žirija natjecanja.
Članovi ovogodišnjeg žirija su: Kristijan Gregorić (Franck) - predsjednik žirija, Dina Dretvić (Imago), Almir Okanović (BBDO), Maro Pitarević (Real grupa), Ivan Tanić (Bruketa&Žinić OM), Bianka Stojanov (McCann), Sanja Đekić (Mediacom), Anamarija Horaček (Unex media), Hajdi Ćenan (DRAP), Kristina Črep (Valicon), Ante Šalinović (Ipsos Puls), Vesna Vlahović Dašić (Coca-Cola), Sanja Milinović (Hrvatski Telekom), Nina Pentek (Erste banka),