Prema istraživanju koje je proveo Reuters za 2020. godinu Nova TV je na tjednoj bazi najgledajnija televizija i medij na kojem se hrvatska publika najčešće informira. Čak 57 posto ispitanika kazalo je da preko tjedna najviše prati Novu TV.
Dobra je vijest i da raste ukupno povjerenje publike u novinarstvo i medije, a Nova TV je ponovno tu na prvom mjestu kao medijski brand u kojeg Hrvati imaju najviše povjerenja (75%). Drugi medijski brandovi kojima publika vjeruje su RTL (73%), Otvoreni radio (64%), Jutarnji list (63%) i Večernji list (62%).
I portal DNEVNIK.hr potvrđuje svoju kvalitetu time što se našao na petom mjestu liste digitalih medija na kojima se hrvatska publika najviše informira na tjednoj bazi. 38 posto ispitanika svakog tjedna informira se na našem portalu. Prva četiri mjesta pripala su Index.hr-u (64%), 24sata (57%), Jutarnjem (48%) te Net.hr-u (39%).
Cijeli izvještaj dostupan je OVDJE