Čim se spusti magla u centru za nadzor autoceste Rijeka Zagreb pale se alarmi. A oni su u zimskim mjesecima na ovoj prometnici svakodnevni. No, uz sva moguća ograničenja i upozorenja vozačima, magla uzrokuje mnogo nesreća. Na objektima kao što su mostovi, prijevoji i kotline, zbog nepovoljnih vremenskih prilika nastaje magla. Magle nije oslobođen ni ostatak Hrvatske. Česta je na prometnicama kroz Posavinu, Hrvatsko zagorje, u ostatku Gorskog kotara, Lici, ali i unutrašnjosti Istre. One jutarnje magle, počinju već u rujnu.
>> Vozači oprez: Moguće iznenadne promjene vremena
'U prosincu i siječnju česte su cjelodnevne magle. Najveći problem za vozače stvara magla u bancima u kojima postoje polja bolje i lošije vidljivosti', objasnila je Ana Bago, meteorologinja. Vidljivost je često manja od 50 metara pa magla može biti opasnija od snijega i poledice, a takvi uvjeti vožnje zahtijevaju poseban oprez. Ljiljana Cmrk iz HAK-a upozorava vozače na držanje potrebnog sigurnosnog razmaka, vezanog za vidljivost te smanjenje brzine pri vožnji uz desni rub ceste, gdje bi se mogli naći pješaci.
Treba upaliti i maglenke, a u magli po mraku bolje se vidi bez dugih svjetala. Pokazivače smjera valja uključiti znatno ranije, a vozači trebaju češće uzimati odmor. Opasno je i zaustavljanje zbog tunela i vijadukata, osobito na autocestama. I zaustavljeno vozilo pokraj ceste treba ostaviti osvijetljeno. No najbolji savjet je da se po gustoj magli ni ne sjeda za volan, ako se stresno putovanje može odgoditi.