''Poštovani,
slijedom vašeg teksta o tome da je gospodin Višić ostao bez dopunskog osiguranja, koji ste prenijeli iz Slobodne Dalmacije, šaljemo vam očitovanje koje molimo da objavite u cijelosti kako bi vaši čitatelji imali punu informaciju.
Uistinu nam je žao zbog zdravstvenih teškoća gospodina Višića. Iskreno se nadamo da će liječenje biti uspješno te mu želimo svako dobro. Prije nego što je, na žalost, obolio, gospodin Višić je sklopio dopunsko osiguranje u trajanju jedne godine. U tom razdoblju dobio je pravovremenu i potpunu uslugu dopunskog zdravstvenog osiguranja koju je ugovorio te su svi njegovi troškovi plaćeni bez ikakvog ograničenja.
U našoj su ponudi i police s trajanjem osiguranja do otkaza, ali u ovom slučaju gospodinu je osiguranje prestalo na dan do kada ga je ugovorio i nakon toga je mogao zatražiti od nas novo osiguranje ili se osigurati u bilo kojem drugom osiguranju.
Mjesec dana prije nego mu je osiguranje isteklo, obavijestili smo ga da mu novo osiguranje nećemo moći ponuditi upravo iz razloga da se na vrijeme može raspitati o ponudama ostalih osiguranja iz privatnog i javnog sektora te odlučiti za najpovoljnije rješenje.
Ponuda javnog osiguratelja bi u ovom slučaju vjerojatno za gospodina Višića bila najpovoljnija jer mi moramo kao i svi ostali privatni osiguratelji koji posluju po tržišnim uvjetima, formirati cijenu u skladu s aktuarskim izračunima i propisima uzimajući u obzir niz elemenata, od starosti osiguranika do vjerojatnosti nastanka osiguranog slučaja. Posebno stoga što naš proizvod daje pokriće sudjelovanja u troškovima zdravstvene zaštite neograničeno, odnosno bez limita ukupnih troškova unutar razdoblja osiguranja.
Žao nam je što je došlo do nesporazuma jer se posebno trudimo naše klijente transparentno i potpuno informirati prije sklapanja ugovora kao i tijekom trajanja ugovora o osiguranju. Sve potrebne informacije navedene su u Uvjetima dopunskog zdravstvenog osiguranja koji su sastavni dio police osiguranja'', stoji u očitovanju UNIQA-e