Uglavnom prazna, a ponekad i prašnjava - knjiga žalbi u kafićima, restoranima i hotelima početkom srpnja otišla je u povijest. Umjesto knjige žalbi na vidljivom mjestu sada mora biti obavijest u kojoj stoji da prigovor koji biste prije upisali u knjigu, sada poštom, faksom ili e-mailom šaljete na adresu ugostitelja. Vlasnik mora odgovoriti u roku od 15 dana. Kazne za neodgovaranje iznose i do nekoliko tisuća kuna.
>> Ministar turizma radnicima: 'Gost je uvijek u pravu'
Osim ugostiteljima, tamnoplava knjiga neće nedostajati ni gostima. Hrvati su rijetko pismeno prigovarali. A za strance je ona nepoznat pojam.
Knjiga žalbi ostaje jedino na policama u turizmu. Gdje je, opet, najčešće - prazna. Suprotno imenu i svrsi, u knjigama žalbi nerijetko su završile - pohvale.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook