Riječ je o tankeru nosivosti 15 tisuća tona čije ga karakteristike čine jedinstvenim takve vrste i trenutačno najvećim asfalt-tankerom na svijetu. Tanker je dug 133 i širok 23 metra i pokreću ga motori iz trećemajske Tvornice motora i dizalica. Vrijednost cijelog posla sa švedskom kompanijom je oko 130 milijuna dolara, a bio je ugovoren u izrazito nepovoljnim tržišnim uvjetima.
>> Danko Končar sa sindikalistima brodogradilišta 3.maj
Posljednji iz serije asfaltaša naručitelju bi trebao biti isporučen u prvom tromjesečju iduće godine za što će, najavili su trećemajci, sljedećih mjeseci trebati zapeti u proizvodnji pa i raditi u tri smjene. Kako je nakon porinuća, kojem je nazočio i predstavnik naručitelja Jonas Engstrom, kazao predsjednik uprave 3. maja Edi Kučan, postoje naznake da bi ista kompanija još jedan tanker za prijevoz asfalta, veći od ovih, nosivosti 30 tisuća tona, gradila u riječkom brodogradilištu.
Na porinuću u škveru bilo je i tristotinjak Riječana koji su prije svečanosti uz stručno vodstvo i turističke vodiče obišli brodogradilište. (VLM Agencija)