Gužve na parkingu

Muke Splićana: Infrastruktura ne prati dobre turističke brojke

1/4 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Iznimno uspješna turistička godina u Splitu ide svome kraju. U 11 mjeseci ove godine bilježi se 18 posto više turističkih dolazaka i 16 posto u noćenjima. No, infrastruktura ne prati rast turizma. Nedostatak parkinga u sezoni samo je jedan od ključnih problema, ističu Splićani.

Kruzer u splitskoj luci i na prvi dan zime. Turistima je dan idealan za obilazak stare gradske jezgre. Posjetiteljica iz Italije kaže da joj se sviđa Split, i stari i novi dio te da ga vrijedi posjetiti. Posjetiteljica iz Brazila pak kaže: "Nikad nismo vidjeli tako lijepo očuvane građevine. Ljudi su ljubazni i gostoljubivi".

Split u turizmu i ove godine bilježi dvoznamenkasti rast. Slika Peristila danas nije ni blizu one koju gledamo ljeti. Za nekoliko mjeseci ovdje će sve vrvjeti od gostiju. Gužve su samo dio onoga što nekim stanovnicima zadaje glavobolje. Kruno iz Splita kaže kako je veliki problem s parkingom u centru grada, kada se stvaraju velike gužve.

Uspješnim turističkim djelatnicima dodjeljena su i priznanja. No infrastrktura bi kažu neki mogla biti bolja. Predsjednik HGK Split Joze Tomaš ističe: "Sigurno da određeni dio infrastrukture ne prati rast broja turista, bilo da je riječ o komunalnim stvarima, kanalizaciji, dotoku vode, struje u određenim mjesecima, iskapčanje trafostanice, to je jedan od velikih problem", otkriva.

Jedan od planova grada je izmještanje željezničkog i autobusnog kolodvora već iduće sezone. Gradonačelnik Splita Andro Krstulović Opara poručuje: "Želimo relaksirati samo središte grada i želimo kroz razvoj turističkog proizvoda distribuirati turiste izvan samog središta grada".

Direktorica Turističke zajednice Grada Splita Alijana Vukšić također ističe gužve u Splitu kao glavni infrastrukturni problem. "Najveći je problem s gužvama u gradu s toga smo i radili skupa sa Županijskom turističkom zajednicom Studiju prihvatnog kapaciteta. Došli smo do zaključka da je nužna disperzija vršnih momenata u pred i posezonu tako da smo na taj način kreirali i naše turističke proizvode", kaže.

A bez kvalitetnog sadržaja i dobre infrastrukture teško će biti i dodatnog turističkog uzleta.
 

Povezane teme