U hrvatskom turizmu postalo je pravilo - najskuplje se najbrže prodaje. Top destinacije po broju noćenja i dalje su gotovo iste - Rovinj, Dubrovnik, Poreč, Umag, Medulin i Split.
Mali, ali luksuzan hotel na opatijskoj rivijeri nema problema s popunjenošću iako noćenje u sezoni stoji i više od tisuću eura.
"Naši gosti možda imaju veći bazen doma, možda imaju i veću televiziju doma, ali dolaze kod nas zbog kvalitete, personalizirane usluge, osoblja i onog što nudimo", rekao je direktor hotela Roko Palmić.
Dubrovnik je i dalje prepun gostiju. Neki su nezadovoljni cijenama - primjedba je to koja često mogla čuti ove sezone.
"Cijeli stari grad je jako skup. Mislili smo, kad smo dolazili, da će biti jeftinije nego u Francuskoj, ali nije tako", rekli su Roger i Lori, gosti iz Francuske.
Postajemo li skupi kao destinacija?
"Cijene prije svega moraju imati odraz u kvaliteti odnosno vrijednosti za novac - to je prva i osnovna stvar ako je to pravilo poštovano onda u principu problema nema", rekao je Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija HGK.
To potvrđuje i činjenica da su najbolje popunjeni najskuplji hoteli i kampovi koji svake godine bilježe rast broja noćenja.
Više informacija pogledajte u prilogu reportera Dnevnika Nove TV Marka Balena.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novaplus.hr.