Prema dostupnim podacima, kaže Tonino Picula, 'u Hrvatskoj se 64 posto ljudi služi internetom. Putem interneta kupuje 23 posto potrošača, što je manje od EU-ova prosjeka od 45 posto', a razlog tomu su, uz osjećaj nesigurnosti, i 'visoki troškovi dostave jer prodavači ne prepoznaju Hrvatsku kao članicu EU-a'.
Europski parlament u ponedjeljak će na plenarnoj sjednici u Strasbourgu raspravljati o integriranom tržištu dostave paketa kao poticaju rasta elektroničke trgovine, a Piculino je pitanje: 'koje će mjere Komisija poduzeti radi dodatne zaštite hrvatskih potrošača i ostvarenja ravnopravnog statusa'.
Svaka šetnja virtualnim svijetom nosi opasnosti...
Otklanjanje nepovjerenja potrošača uz poboljšanu kvalitetu pristupa preduvjeti su daljnjeg razvoja online trgovanja, a i Europska komisija to je postavila kao jedan od ciljeva.
Europski povjerenik za zaštitu potrošača je hrvatski političar Neven Mimica. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook