Tehnološki divovi odlučili su da je kraj - političkim oglasima na dijelu društvenih mreža! Od danas su na snazi stroža pravila koja im je nametnula Europska Unija.
I dok će građanima manje "iskakati" sponzorirane objave, dio političkih stranaka na mukama je - kako poslati poruku vlastitim biračima.
Iz platfome Možemo priznaju - i na njih će ova odluka utjecati.
Najveći gubitnik bit će manje inicijative i stranke. Slaže se s tim i MOST-ov Nikola Grmoja, čiji je velik dio komunikacije s biračima, upravo na društvenim mrežama.
No zabrana nije došla od Europske unije. Oni su tek pooštrili pravila oglašavanja. No Googleu i Meti, to je bilo prekomplicirano pa su politčko oglašavanje jednostavno - zabranili!
Desnica je uvjerena - sve je to usmjereno baš prema njima.
S novim pravlima nemaju problema velike stranke. SDP smatra - pomoći će ovo fer utakmici.
Na veći angažman mladeži na društvenim mrežama, poziva šef HDZ-a Andrej Plenković. No ni on - s novim pravilima - nema problema.
A na kraju ne znači da objave političkih stranaka više nećete vidjeti - možda će ih samo biti malo manje!
Više o ovoj temi pogledajte u videoprilogu.
This browser does not support the video element.