Novi dokaz, doslovno opasan po život, da gradonačelnik Tomislav Tomašević oko kaosa u prometu ne radi dobro. Zbog stupića koji su postavljeni radi sigurnosti biciklista, hitna nije mogla do pacijenta. Gužve su bile i danas, Tomašević sprema novi prometni eksperiment opet iz džepova građana.
Hitna se pokušava probiti kroz zagrebačku gužvu, ali i da hoće, ne može, zbog famoznih stupića. S jedne i druge strane. Medicinski tehničar kaže to im je svakodnevica. Sve se teže probijaju do pacijenata.
"Tko god organizira i projektira te stupiće u Gradu uopće ne razmišlja o hitnim službama. Kako rastu čepovi tako i naše intervencije traju duže. Zbog toga puno intervencija čeka, intervencije duže obavljamo zbog prometnih gužvi. Mi svaki dan imamo 200-tinjak intervencija i vi uvijek imate mogućnost da takve situacije završe fatalno", rekao je medicinski tehničar iz inicijative Hitna uživo 194, Samuel Jelušić.
Srećom jučerašnji pacijent je dobro, a iz Grada su se ispričili zbog svega. Nezadovoljstvo su građani iskazali trubljenjem i grafitima na kojem je pisalo "Dosta je Tomaševićeve samovolje".
"Strašno, velika gužva, ne možemo ući u grad sat vremena", rekao je Bojan.
"Jako loše", rekao je Janeš iz Austrije.
"Divota, uživamo, jedna vožnja sat vremena", rekao je taksist Srđan.
"Ovi stupići nas malo bune", rekao je Vedran.
Stupići postavljeni po cijelom gradu plaćeni su gotovo 250 tisuća eura. Nekad ih je Tomašević kritizirao dok ih je postavljao Bandić, a sad ih on postavlja i to s istom tvrtkom.
"Sve ono za što je Bandića prozivao, sad ponavlja. On je reinkarnacija Milana Bandića, ja bi ga pozvao da makne ove suludu stupiće", komentirao je HDZ-ov zastupnik u zagrebačkoj skupštini Mislav Herman.
"Ranije smo se bunili zašto se toliko plaćaju stupići, bilo je velikih popuna u gradu Zagrebu, a tada su cijene bile stotinu eura, a sada su stupići preko 170 eura", rekao je SDP-ov zastupnik u zagrebačkoj skupštini Renato Petek.
Gužva i tamo gdje nema stupića. A kako Tomislav Tomašević nastoji kompenzirati prometni kaos u Gradu, e pa isprikom i to na jumbo plakatima koje su Zagrepčani platili više od 34 tisuće eura.
Iz Grada odgovaraju da je riječ o korisnom projektu informiranja građana o njihovim aktivnostima. Sudski vještak za promet objašnjava da je u posljednjih 10 godina, 100 tisuća automobila više, a infrastruktura to ne prati.
"Mi imamo standard koji omogućuje ljudima da imaju veliki broj automobila koji dolaze između ostalog i zbog toga što nam je javni prijevoz ipak neadekvadant pa se ljudi zbog konfora odlučuju za osobne automobila. Mislim da tu treba poraditi prije svega na sustavu javnog prijevoza i zamisliti kako ga poboljšati," rekao je sudski vještak za promet Krunoslav Ormuž.
Ima Tomašević novo rješenje - naručuje prometnu studiju za 900 tisuća eura koja bi trebala biti gotova za dvije godine, a sudeći prema ovim kadrovima - trebala je biti gotova još jučer.