Trajekt Jadrolinije Vladimir Nazor vrtio se u krug 40 minuta u uvali Kosirača na otoku Istu.
Svoje putnike posada nije mogla iskrcati zbog kvara električnog prekidača koji uključuje hidrauliku obje rampe, a koji se u plovidbi nije mogao otkloniti, doznaje se.
Kako je i najavljeno, do Zadra je stigao oko 16:30 gdje je putnike preuzeo drugi trajekt, brod Bartol Kašić.
"Rampe se ne mogu spustiti, trajekt se već 40 minuta vrti u krug u uvali, a pun je vozila i ljudi. Nakon što se vrtio u krug, okrenuo se i vratio za Zadar", rekao je čitatelj za 24 sata o trajektu koji prometuje na lokaciji Zadar - Premuda.
"Na brodu Vladimir Nazor došlo je do kvara električne instalacije koja se ne može otkloniti u navigaciji te se zbog toga nije odvio iskrcaj na otoku Istu. Brod Vladimir Nazor je na putu za Zadar gdje se očekuje oko 16:30 sati. U Zadru će liniju, putnike i vozila preuzeti brod Bartol Kašić te će se uspostaviti trajektna linija. Zahvaljujemo svim putnicima na razumijevanju", odgovorili su nam iz Jadrolinije Rijeka.
Jadrolinija na svojim stranicama
"Zbog tehničkih poteškoća m/t Vladimir Nazor vraća se iz redovne linije 401 Zadar (Gaženica) - Ist - Olib - Silba - Premuda.
Predviđeni dolazak u luku Gaženicu je oko 16:45. Linija će se uspostaviti sa m/t Bartol Kašić u 17:30, nakon prekrcaja putnika, tereta i vozila", navela je Jadrolinija na svojim stranicama.
O trajektu Vladimir Nazor
Trajekt Vladimir Nazor izgrađen je 1986. godine u brodogradilištu Kraljevica. Gradio se za potrebe tvornice DINA Petrokemija, a trebao je prevoziti željezničke vagone. Nedugo poslije, projekt propada, pa brodogradilište postiže dogovor s Jadrolinijom.
Uklanjaju se tračnice te se trajekt prilagođava za putnike i vozila. Ovaj je trajekt poznat po tome što je uz trajekt Bartol Kašić, jedini trajekt na splitskom području koji je bio oštećen u napadu Jugoslavenske mornarice na Split, u studenom 1991.
Trajekt je bio propucan, a poginula su i dva člana posade: Dinko Maras i Jure Kalpić. Još nekoliko članova posade bilo je ozlijeđeno.