Hrvatska je pošta objavila da je djelatnik koji je bacao pošiljke u pošti radio tek nekoliko mjeseci. Također, poručili su da većina od 10.000 djelatnika odgovorno i profesionalno obavlja svoj posao.
Ipak, dođe li do vašeg stana oštećen paket, možete od Hrvatske pošte tražiti nadoknadu štete. To se može napraviti putem e-maila na info@posta.hr ili pozivom na broj 072/303-304.
"Nakon što se pošalje određen prigovor, Služba za korisnike će ispitati sve okolnosti događaja. Ako se utvrdi odgovornost Hrvatske pošte, primatelju će biti nadoknađena eventualna šteta. Nadoknada štete zakonski je propisana i ovisi o vrsti usluge koja je korištena prilikom slanja", tijekom javljanja uživo u Dnevnik Nove TV rekao je Krešimir Domjančić, voditelj Odjela za odnose s javnošću Hrvatske pošte.
This browser does not support the video element.
Drugim riječima, Hrvatska pošta odgovorna je za pakete sve do trenutka primanja, uz moguću iznimku međunarodnih pošiljki.
"Tu se provodi jedan opsežniji postupak gdje se otkriva kod kojeg je poštanskog operatora došlo do problema, pa on nadoknađuje štetu", dodao je Domjančić.
Osim zbog bacanja paketa, mnogi su korisnici kritizirali Hrvatsku poštu zbog dostavljanja malih paketa. Naime, građani se žale da poštari ne dostavljaju takve pakete, nego da samo u poštanski sandučić ubacuju listiće da je paket u obližnjoj pošti.
"Prestankom naplate male pošiljke postale su obične pošiljke. Sukladno zakonu, obične se pošiljke u pravilu dostavljaju ubacivanjem u kovčežić. Međutim, ti mali paketi često zbog svojih dimenzija ne mogu stati u poštanski kovčežić. U tom slučaju poštari te pošiljke i ne iznose, već odmah isprintaju obavijesti i nju ubacuju u kovčežić", objasnio je Domjančić.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr