Od ukupnog broja od 1079 cijena za proizvode iz potrošačke košarice koji se prate za trgovačke lance Konzum, Tommy i KTC, njih 242 snižene su u odnosu na 31. prosinca 2022., od čega je 119 cijena sniženo zbog akcija, priopćilo je Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja nakon što su na stranici Kretanje cijena ažurirani podaci.
Ističu da je primjetno pojeftinjenje vidljivo kod čipsa Lays, deterdženata za pranje rublja Persil te paste za zube Kalodont u trgovačkom lancu KTC te Zdenkina maslaca, čipsa Lays i deterdženata Persil u Konzumu.
''Na čitavom uzorku cijena koje se prate na stranici uočljiv je opći trend pojeftinjenja ulja i deterdženata'', tvrde u priopćenju iz Ministarstva.
Dodaju i da posljednje ažurirano stanje na stranici na dan 15. travnja 2023. pokazuje i 323 povećane cijene u odnosu na 31. prosinca 2022.
Povećanje cijena, navode, uglavnom se odnosi na sezonsko voće i povrće te meso i mesne prerađevine kao što su čajna kobasica i šunka u ovitku Pik Vrbovec, ali i na Podravkine džemove i konzervirane krastavce, razne vrste tjestenina Žito i Zlato polje, paste za zube Aquafresh, žitne kašice Lino, gazirane sokove Coca-Cola i Fanta, Franckovu kavu i čajeve te čipsove raznih brendova (Chio, Lays, Čipi Čips).
Nakon posljednjeg unosa podataka vidljivo je da je potrošačka košarica za proizvode koji se prate na stranici "Kretanje cijena" poskupjela od 1,06 posto do 3,13 posto u odnosu na 31. prosinca 2022. godine, a ukupno je 514 cijena ostalo nepromijenjeno, navode iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, na čijem je čelu Davor Filipović.