Broj Korejaca koji su posjetili Zadar povećao se za vrtoglavih 894 posto. Ostvarili su 9512 noćenja. Do svibnja ih je bilo 9248, a u prvih pet mjeseci prošle godine tek 892, piše 057 info.
Inače, riječ je o gostima koji uglavnom borave u hotelima viših kategorija, a Hrvatsku su kao destinaciju rado birali i 2012. godine zbog snimanja popularnog korejskog reality showa 'The Romantic in Croatia' u sklopu kojeg su mladi Korejci i Korejke tražili ljubav na više hrvatskih destinacija, što se pokazalo odličnom reklamom za naš turizam.
Kako su Korejci otkrili Dubrovnik...
I arhitekt Nikola Bašić dao je doprinos promiciji Zadra u Koreji kada je iste godine s projektom Morskih orgulja oasvojio prvu nagradu na javnom natječaju za multidisciplinarno idejno rješenje hrvatskog nastupa na međunarodnoj izložbi EXPO 2012.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook