Čitateljica Nina Režabek nekoliko puta šetala je između poštanskih ureda u Dubravi i Sesvetama u potrazi za svojim paketom. Kada ga je napokon preuzela, umjesto 10, imao je pet kila, požalila nam se.
"Pošiljka je zbog greške u sustavu bila navedena kao spremna za isporuku u dva poštanska ureda, 10040 Zagreb-Dubrava i u 10360 Sesvete, a kolege iz Sesveta utvrdili su da je paket zaista kod njih. Korisnica je potom kontaktirana te je pristala preuzeti paket u poštanskom uredu u Sesvetama. Prilikom preuzimanja korisnica nije imala prigovora na izgled ili težinu pošiljke te se tek naknadno vratila u poštanski ured i uložila prigovor u vezi navodnog nestanka dijela sadržaja pošiljke", odgovorili su na upit DNEVNIK.hr-a iz Hrvatske pošte.
Režabek nam je kazala kako je paket izvagala kada je došla kući i iznenadila se što je pet kilograma lakši, a u njemu nije bilo čokoladica i ukrasa koji su trebali biti dio paketa.
Iz Hrvatske pošte poručuju kako: "prema članku 57. u Općim uvjetima za obavljanje univerzalne usluge korisnici dužni odmah pri uručenju pošiljke podnijeti prigovor. To znači da bi prilikom preuzimanja trebali pregledati pošiljku i njen sadržaj. Utvrde li da je sadržaj oštećen ili umanjen, a pošiljku preuzimaju u poštanskom uredu, operater će sastaviti zapisnik. Ukoliko korisnik pošiljku preuzima na adresi tada odmah podnosi prigovor poštaru dok se zapisnik naknadno sastavlja u nadležnom poštanskom uredu. Prigovor se može podnijeti i naknadno ako korisnik može dokazati da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon što je pošiljka uručena".