Prvo Europsko natjecanje za socijalne inovacije održano je 2012. godine te mu je cilj doći do rješenja za probleme koji utječu na naše društvo. Bira se najbolja inovativna ideja koja također pronalazi rješenja za stvaranje novih radnih mjesta i poslovnih ideja.
Snake, hrvatski start-up, jedan je od tri pobjednika Europskog natjecanja za socijalne inovacije. Ovogodišnja tema je bila usmjerena na promjenu ponašanja održive mode, a fokus hrvatske digitalne platforme je bio nošenje odjevnih predmeta u proširenoj stvarnosti. Cilj je nositi održivu modu te kupovati što manje odjevnih komada ''brze mode'' koja je kratkotrajna, pritom koristeći se ''životnim stilom s nula otpada''.
Svaki pobjednik osvojio je 50 tisuća eura, a Europska komisija, koja provodi natječaj, tražila je tvrtke koje će predstaviti rješenja za održivu upotrebu i potrošnju, održivu proizvodnju. Osim hrvatskog, po 50 tisuća eura dobili su start upovi iz Rumunjske i Belgije.
Digitalna platforma hrvatskih pobjednika donosi vjeru u budućnost digitalne mode gdje je moguće nositi odjeću koja ne poznaje rod, spol ili veličinu. Cilj je promijeniti ponašanje korisnika te poboljšati društveni utjecaj modnog tržišta, čineći ga dostupnijim i pravednijim.