Pet godina nakon useljenja stanari najvećeg POS-ova naselja u Hrvatskoj konačno imaju odgovarajuću prometnicu.
''Bila je to duga borba i, evo, na kraju smo sretni'', rekla je Iris Marin Prižmić iz udruge stanara Nova Kila.
''Djeca su išla tom cestom i bilo je nekih nezgoda, ali srećom nije bilo nekih težih posljedica'', kaže Zoran Jerković, predstavnik stanara.
"Bili smo u divljini dok to nije došlo", kaže Mate.
Iznenađujuće, s otvaranjem se nije pričekao istek samoizolacije HDZ-ova kandidata za gradonačelnika.
''Zašto bismo mi radi neke kampanje, nečije kampanje, gotovu cestu držali zatvorenom i da ljudi moraju ići puteljcima'', govori Andro Krstulović Opara, aktualni gradonačelnik Splita (HDZ).
No za svoju kampanju iskoristio ga je SDP. Iako su u Splitu bili na vlasti kad je ovaj projekt bez prometnog rješenja pokrenut. Najavljuju mogućnost rušenja uporabne dozvole zbog neodgovarajuće biciklističke staze.
"Na mjestu gdje će biti stanica za autobus broj šest nema nadstrešnice, a nema ni mjesta da se ona napravi", kaže Ante Franić, kandidat za gradonačelnika (SDP).
Prometnica je ovo od zlata – plaćena je trideset i tri milijuna kuna za oko sedamsto metara.
''Javna nabava četiri je puta vođena i svaki put smo po projekciji imali cijenu koja je na tržištu'', govori Opara.
Grad nema instrumente za izvlaštenje, pa je gomila ovakvih rješenja. Iz privremene ceste na privremeni rotor. Umjesto četverotračne prometnice koja je Franjevački samostan trebala spojiti s ostatkom grada, gradske službe sada su se odlučile na mjestu šikare sagraditi samo dvije trake, od kojih će dio biti samo šljunčani put. Elitne zgrade među kojima se automobili jedva zaobilaze. Novog čelnika Splita čeka hrpa gorućih problema.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr