Održan je završni sastanak svih gradskih tvrtki i mjerodavnih institucija koje će brinuti da Ultra Europe Festival u operativnom i sigurnosnom smislu protekne u najboljemu mogućem redu, a u ime grada Splita koordinacijski tim vodi zamjenik gradonačelnika Goran Kovačević, koji je to radio i prošle godine.
'Organizator je i ove godine dokazao profesionalnost i ozbiljnost u pripremi i realizaciji toga, za grad Split dosad najvećeg projekta i sretni smo što smo ove godine dodatno razvili parterski odnos', istaknuo je Goran Kovačević i dodao da je grad maksimalno podupro projekt jer je svjestan iznimne važnosti tog događaja za svoj turistički, tj. gospodarski razvoj.
'Pripreme su obavljene i nadamo se da će sve proteći u redu, posebno sa sigurnosnog aspekta. Radi se o velikom priljevu ljudi i vrlo zahtjevnom projektu te vjerujemo da će organizator i svi uključeni biti na visini zadatka', izjavio je splitski dogradonačelnik.
U suradnji s organizatorom, a na temelju prošlogodišnjih iskustava, u gradu je pojačan autobusni i taksi prijevoz s dodatna dva stajališta oko stadiona. Uvedena su i dodatna dežurstva hitne pomoći s pet vozila, od čega četiri u blizini Poljuda, a jedno na okupljalištu na zapadnoj obali.
U dogovoru sa splitskim KBC-om organizirana su dodatna liječnička dežurstva i ekipe. Pojačana su dežurstva i uvedeno je produljeno radno vrijeme komunalnih redara. Organizator je u informativnim materijalima obavijestio sudionike o zabrani kampiranja na Marjanu, a Javna ustanova Park-šuma Marjan pojačat će dežurstva čuvara.
Grad Split omogućio je tijekom Ultra Europe Festival restoranima i barovima rad do tri sata poslije ponoći.
'Očekuje se da će kroz grad u sljedeća tri dana proći do 150.000 ljudi i svjesni smo da će ovo utjecati na uobičajeni životni ritam naših sugrađana te ih zato molimo za strpljenje i solidarnost, osobito stanare u kvartovima oko Poljuda', istaknuo je Goran Kovačević i zahvalio svim sugrađanima, među kojima i hotelijerima, turističkim djelatnicima, ugostiteljima i iznajmljivačima, koji će omogućiti gostima iz 120 zemalja svijeta da se u Splitu osjećaju dobrodošlima i da iz grada ponesu pozitivna iskustva i dojmove.
O iznimnim učincima Ultra Europa Festivala za grad Split svjedoči i više od 2,5 milijuna 'klikova' na promidžbene videomaterijale. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook