Novčanici se prazne, vrećice pune. Počeo je lov na ljetna sniženja. 'Prije kakve su cijene bile, malo su bile skuplje, al sad ovo sniženje... možda su me i potakle malo da dođem i pogledam, razgledam malo. Stvarno je OK, sad su jeftine cijene sve', rekao je Zlatko Gajski, Našice.
Svaki komad treba dobro odmjeriti. Neki su spremni izgubiti sate u potrazi za pravom kombinacijom cijene, izgleda i kvalitete. 'Stvarno je dosta dobro sniženje napravljeno što se tiče svega, od dugih, kratkih stvari, stvarno ima dobrih', rekla je Ana Marija Šešlek - Zagreb.
>> Fiskalne blagajne na testu rasprodaja: Stizalo 80 računa u sekundi!
Sniženja se uglavnom odnose na sezonsku odjeću i obuću. Mnogi su današnji dan čekali mjesecima. 'Danas smo krenuli sa drugim krugom sniženja, do 70 posto, ljudi su to prepoznali, masovno kupuju i kao da su čekali ovo sniženje', rekla je Tamara, voditeljica jedne trgovine.
Iskusniji kupci neke će trgovine posjetiti i više puta. Oni znaju da nakon prvog sniženja često dođe i do drugog. 'Ovo je zapravo tek prvi val. Mi smo krenuli 20.6. u svim našim dućanima, tako da ćemo vidjeti. Zavisi kakva će biti ponuda, odnosno kako biti potražnja prema tome ćemo i sniženje skratiti, produžiti, vidjeti ćemo uglavnom', rekla je Marijeta, voditeljica marketinga trgovine.
Dobra je ovo prilika za potrošače, ali i trgovce. 'Treba pazit. Sniženja su navedena, a onda dođeš proizvod svejedno nije na sniženju. Onda te na blagajni iznenadi - Kaj sad?', rekao je Patrik Kovač iz Koprivnice. A u vremenu krize najvažnije je zadržati zadovoljnog kupca, jer upravo zahvaljujući njima trgovina na malo prvi je put u posljednjih 14 mjeseci zabilježila rast.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook