Vođena svojom misijom da vjerodostojnom i pravovremenom informacijom gradi povjerenje gledatelja, da vrhunskom zabavom bogati živote svoje publike te da svakodnevno pruži razonodu i inspiraciju, Nova TV upravo u ovoj turbulentnoj godini koja se primiče kraju obilježava i slavi svojih 20 godina. Povjerenje gledatelja na strani je Nove TV i u najtežim trenucima, a ova prva hrvatska komercijalna televizija je od 2010. najgledaniji kanal u udarnom terminu, a od 2011. i u cijelom danu.
O uspjehu kanala Nova TV grupacije najbolje govore rezultati temeljeni na jedinim relevantnim i reprezentativnim podacima gledanosti televizijskog programa za Republiku Hrvatsku dobivenih standardiziranom peoplemetrom (TAM) metodologijom, izvora AGB Nielsen.
''U strategiji Nove TV ključna su ulaganja u ljude, što pokazuje i činjenica da danas tim Nove TV čine najjači profesionalci na medijskom tržištu. Vođeni vizijom da budemo najjača multimedijalna kompanija u zemlji, kontinuirano ulažemo i u domaću produkciju, neovisan i vjerodostojan informativni program, razvoj digitalnih kanala te u najnovije tehnologije. Na liderskoj poziciji vidim Novu TV i u novoj godini'', izjavio je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.
15 godina Dnevnika Nove TV - prvi izbor gledatelja
Dnevnik Nove TV najgledaniji je središnji informativni program od 2010. godine, a mjesto vodećeg među središnjim informativnim programima Dnevnik Nove TV potvrdio je i u ovoj događajima prepunoj 2020. godini. U prosjeku je više od pola milijuna gledatelja bilo uz svaku minutu Dnevnika Nove TV, a središnja informativna emisija Nove TV je čak 71,6 posto gledanija od prvog konkurenta. Svaka emisija Dnevnika u prosjeku dosegne gotovo milijun ljudi.
(Izvor: AGB Nielsen, razdoblje: 1.1. – 31.10.2020.; ciljna skupina: 4+)
Nova TV je u svom bogatom i raznovrsnom programu u protekloj godini prenosila i nogometne utakmice Lige nacija, koje je u prosjeku gledalo 20,5 posto ukupne populacije, odnosno 50 posto ljudi koji su tad gledali televiziju.
Popularna istraživačka emisija Provjereno, koja je postala simbol borbe za pravdu, i s 14. sezonom emitiranja opravdava status koji je izgradila tijekom godina. Emisija je ove godine ostvarila prosječni udio u gledanosti 34,1 posto, najveći doseg koji je emisija ostvarila u 2020. - više od 1,1 milijun gledatelja.
Produkcija podiže ljestvice stvarajući najpopularniji zabavni sadržaj
Čak osam od deset najgledanijih serija u Hrvatskoj u godini koja je na izmaku emitirala je upravo Nova TV, a s najboljim rezultatima ističu se domaće dramske serije proizvedene u produkciji Nove TV - Drugo ime ljubavi i Kud puklo da puklo, koje je u prosjeku svake minute gledalo više od pola milijuna gledatelja. Godinu Nova TV završava s još jednom hit serijom domaće produkcije, Dar Mar, koju nastavljamo gledati i u 2021. Da humor i zabava stanuje na Novoj TV, pobrinula se produkcija Nove TV koja je ove godine proizvela i šestu sezonu, ukupno 16 epizoda, popularnog showa Tvoje lice zvuči poznato. Popularni show pratilo je prosjeku gotovo 600 tisuća gledatelja te je ostvario udio u gledanosti 40 posto.
Najgledanija epizoda Tvoje lice zvuči poznato bila je ona 8. 3. 2020., kada je 803 tisuće gledatelja u prosjeku gledalo svaku minutu emisije te je emisija dosegnula više od 1,5 milijuna gledatelja.
Da je društveno odgovorno poslovanje također važna odrednica poslovanja Nove TV, govori između ostalog i njezino partnerstvo sa Zakladom Ana Rukavina, pa tako ni ove godine nije izostalo emitiranje humanitarnog koncerta ''Želim život'' te brojne aktivnosti na svim platformama Nove TV u cilju prikupljanja sredstava za daljnji rad Zaklade koja pomaže oboljelima i spašava živote. Uz humanitarne akcije, Nova TV potiče i poduzetništvo u Hrvatskoj – perspektivne pojedince i startupove, a 2020. će ostati svakako zapamćena i po prvoj sezoni projekta „Startaj Hrvatska“. U sklopu ovog projekta osmero hrvatskih poduzetnika dobilo je priliku predstaviti svoju jedinstvenu poslovnu priču i genijalne proizvode milijunskoj publici, ali i ostvariti svoj poduzetnički san i dignuti svoje poslovanje na jednu višu razinu.
Uz navedene projekte među najgledanije programe ubraja se i u 2020. i najdugovječniji lifestyle format 'IN magazin' koji se emitira više od 11 godina u kontinuitetu.
(Izvor: AGB Nielsen; razdoblje: 1.1.- 9.12.2020.; ciljna skupina: 4+)
Najgledaniji specijalizirani kanal Doma TV obilježava 10 godina
Drugi nacionalni televizijski kanal iz grupacije Nova TV, koji 2. siječnja slavi 10. rođendan, Doma TV, najgledaniji je komercijalni specijalizirani kanal na cijelom danu od 2012. godine, a istu titulu drži i u udarnom terminu od 2011., odnosno od samog početka emitiranja. Gledanost kanala Doma TV porasla je za 27 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
(Izvor: AGB Nilesen; razdoblje: 1.1.2011-9.12.2020; ciljna skupina 4+)
Slavimo rekorde i na online platformi
Vizionarskim vođenjem Nova TV jača i svoje digitalne platforme, pri čemu ulaganja u online sektor nisu bila zanemariva ni u ovoj godini. Rezultat također nije izostao! DNEVNIK.hr je uz čitatelje još od 2006. godine, a svoju kvalitetu potvrdio je i ove godine kada je u čak dva mjeseca zaslužio status najčitanijeg portala u Hrvatskoj.
U 2020. godini uz DNEVNIK.hr mjesečno su dva milijuna stvarnih korisnika. Ove godine rekordnu posjećenost ostvarili su i tematski portali zadovoljna.hr, showbuzz.hr, punkufer.hr, folder.hr i zimo.hr. Portali zadovoljna.hr i showbuzz.hr jedni su od najčitanijih portala unutar svoje kategorije s više od milijun stvarnih korisnika mjesečno.
(Izvor: Gemius Audience; ciljna skupina: Total population)
Nova TV je također najsnažniji brend na društvenim mrežama. Prva je na Facebooku s ukupno više od 3,5 milijuna fanova. Prva je Nova TV i na Instagramu s više od 710.000 pratitelja te na Twitteru s 285 tisuća pratitelja. Nova TV najveći je televizijski brend i na YouTubeu s 357 tisuća pretplatnika te ukupno 450 milijuna pregleda. Profili Nove TV prvi su i najjači medijski brend u Hrvatskoj i prema broju videopregleda na Instagramu - čak 16 milijuna.
Gledajući samo Facebook, zanimljiv je podatak da je upravo Nova TV najjača TV kuća na toj društvenoj mreži s 530 tisuća fanova.
(Izvor: Facebook Insights, Instagram Insights, Twitter Analytics, Youtube Analytics, Tubular Labs; razdoblje: 1.1.-13.12.2020.)