Bilo na plaži, ili na jedrilici Milna je turistima hit.
"Stigli smo jučer. Ovo je naš brod. Dolazimo godinama tu i oduševljeni smo", kaže posjetiteljica iz Engleske.
"Hrvatska ima dobru reputaciju. Ovo je za nas produženo ljeto", dodaje posjetitelj iz Švedske.
Da ljeto traje duže htjeli bi i prodavači. Mjesto više tražilo se i u restoranima.
"Sezona je bila jako iznenađujuća. U svibnju to nitko nije očekivao. Ovo što se dogodilo je nadmašilo očekivanja“, kaže kuhar Petar Mladinić.
Iznenađenje je to i za najstarije lokalce.
"Kad dođu brodi, to je divota! A plus toga, mlade ženske, eeeee.. Gledamo kad ne možemo... Hahaah...", smiju se Mihovil Aras i Frane Babarović.
Kako bilo, statistika je dobra. Tijekom kolovoza u Milni je bilo 6514 dolazaka i 49.802 noćenja. U usporedbi s predpandemijskom 2019., udio u dolascima je 98,7%, a u noćenjima 100,2%.
"Već sada, ovih prvih dana u 9. mjesecu nadmašujemo podatke 2019. pa će i posezona biti dobra", zadovoljan je Frane Lozić, načelnik općine.
Oni koji su došli kažu da nisu požalili.
Ima li problema s koronakartom?
Na Milni je bio i reporter Dnevnika Nove TV Mario Jurič koji je razgovarao s Petrom Maričićem, voditeljem hotela. Kaže kako crvena Hrvatska na koronakarti nije utjecala na booking te da dobru popunjenost očekuje do kraja rujna.
"Bit ćemo otvoreni sve do početka 10. mjeseca. I u tom periodu imamo više gostiju nego što smo imali u pretpandemijskoj 2019.,", kaže Maričić, više nego zadovoljan sezonom. Otkrio je najvažnija tržišta te pozvao i domaće turiste da navrate na Brač.
Svjestan problema nedostatka radne snage, izrazio je nadu da će mu se radnici iz prošle sezone vratiti i iduće.
"Sve oni koji sad razmišljaju što bi radili dogodine, neka dođu u turizam, neka uđu u ovaj sektor i neka pomognu svi nama da nam bude bolje i da dođe više gostiju", kaže.
Više pogledajte u videoprilogu.