Iskorak u zaštiti potrošača

Po novom zakonu sezonska sniženja samo tri puta na godinu!

Slika nije dostupna
Prijedlog novog zakona o zaštiti potrošača, koji bi trebao donijeti dodatni iskorak u zaštiti potrošača, dobio je jednoglasnu podršku saborskog Odbora za gospodarstvo.

Zakon, među ostalog uređuje posebne oblike prodaje, odnosno prodaju proizvoda i usluga po cijenama nižim od onih u redovnoj prodaji. Odnosi se to na akcijske prodaje, rasprodaje, sezonska sniženja, prodaju robe s greškom.

Prijedlog novog zakona o zaštiti potrošača, koji bi trebao donijeti dodatni iskorak u zaštiti potrošača, dobio je jednoglasnu podršku saborskog Odbora za gospodarstvo.

Hrvatski Sabor je prihvatio izmjene Zakona o radu

Akcijska prodaja ne bi mogla trajati dulje od 30 dana, a trgovac bi pri njenom oglašavanju morao navesti trajanje. Sezonsko sniženje bilo bi moguće najviše tri puta godišnje – od 27. prosinca do 10. siječnja, između 1. i 15. travnja, te 10. i 25. kolovoza i moći će trajati najdulje 60 dana.

Jedna od bitnih novina je i obveza da se na računima za, npr. struju, vodu, plin, istakne iznos neplaćenih dospjelih potraživanja za prethodna razdoblja.

Čeka nas milijunski udar na proračun? 'Krivi su Milanović i Miljenić!'

Pozivajući se na primjer komunalnog odvoza otpada, Mirelu Holy (OraH) zanimalo je kako se potrošači mogu zaštiti od neprovođenja i nepoštivanja zakona. Odvoz otpada i dalje se naplaćuje po čudnim formulama, unatoč obećanjima da će se to biti po volumenu i uz selektiranje, kaže Holy.

Đuru Popijača (HDZ) zanimala je sudbina primjedbi koje su potrošačke udruge iznijele u javnoj raspravi o nacrtu novog zakona. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook