Ne samo da ta organizacija ne izdaje certifikate, već njezin logo neki distributeri neovlašteno koriste pri reklamiranju retardanta i za to će snosti posljedice, potvrdila je za Večernji list glasnogovornica NFPA Peg O'Brien. Certifikat NFPA prvi je spomenuo u pismu medijima Ivan Tomašković, direktor Intradea, uvoznika spornog retardanta.
>> Počelo izvlačenje olupine vlaka s mjesta nesreće
'Mi ne izdajemo certifikate, već propisujemo sigurnosne standarde i norme. Korištenje našeg loga je strogo zabranjeno i odmah ćemo poduzeti kaznene mjere', objasnila je glasnogovornica O'Brien.
Tomašković je u svom pismu naveo i da TG-300 koristi i 'California Amtrak Rail Systems'. Ne samo što takav segment Amtraka ne postoji, u američkom željezničkom prijevozniku su bili iznenađeni tom tvrdnjom, navodi Večernji list.
'Amtrak ne održava pruge. Takvo što bi u Kaliforniji mogao koristiti 'domaćin pruge', Burlington Northern Santa Fe (BSNF)' kazala je glasnogovornica Amtraka Vernae Graham.