U prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je prodano 51.337 novih putničkih vozila, što je 2,5 % više nego u istom razdoblju prošle godine, kada ih je prodano 50.073, dok su u rujnu put do kupca pronašla 3552 nova vozila, uz rast od 22,2 % u odnosu na lani, objavila je agencija Promocija plus prema podacima koje su dobili iz MUP-a.
Hrvatskim vozačima i ove su godine prvi izbor Volkswagenova vozila, iako je njihov udio u prvih devet mjeseci ove godine, u usporedbi s istim razdobljem lani, pao. Od siječnja do listopada 2018. 14,37 % (odnosno 7376) novih registriranih vozila bilo je marke Volkswagen, a u istom razdoblju ove godine pao je na 13,09 % (6722).
Drugo i treće mjesto drže Renault (4972 novoregistriranih) i Opel (4800 novoregistriranih). Nakon njih slijedi Škoda (4793) i ove i prošle godine do listopada.
Ove godine među prvih deset novih registriranih vozila do listopada su i Dacia, Peugeot, Suzuki, Hyundai, Citroen i Toyota.
Od luksuznijih vozila u Hrvatskoj vozači su još registrirali Porche (0,16 % odnosno njih 80 komada); Infiniti i Jaguar (svaki 0,09 %, odnosno njih po 44); Subaru (0,06 %, odnosno njih 30); Lexus (0,04 % odnosno njih 19); Tesla (18 komada).
Na prste jedne ruke možemo nabrojiti koliko je u Hrvatskoj do listopada novoregistriranih Maseratija (5); Bentleya (3); Rarira (2); Chevrolet USA (1) te Ferrarija (1).