Počela je rasprodaja nepopunjenog smještaja na Jadranu u last minute akcijama koje idu i do 50 posto, iako je buking tijekom srpnja nešto ubrzao u odnosu na svibanj i lipanj.
Na platformama Booking.com i Airbnb u posljednjih desetak dana primjetno je da se cijene apartmana spuštaju od 10 do 40 posto, s tim da najveće popuste daju oni s višim cijenama, odnosno očito oni koji su se, iz perspektive gostiju, preračunali u odnosu na vrijednost koju nude. Usto, primijećuju se i otkazi predrezevacija, piše Poslovni dnevnik.
"Ako želim uzeti 10 posto više koje potrošač neće prihvatiti, u trenutku kad gost okrene glavu, morat ću ga privući spuštanjem cijene ne za tih 10 posto, nego 25 ili 30 posto. Last minute je kod nas bio anomalija kada su se prodavali objekti koji su preostali, i tada je gost bio spreman platiti i više jer je potražnja premašivala ponudu. Ali onaj koji spekulira i čeka pad cijena, čeka da se te cijene zaista spuste", objasnio je Selimir Ognjenović, vlasnik agencije.