U Lici

Turisti na obalu stižu kroz oblak nesnosne prašine: Evo što kažu Hrvatske ceste

1/5 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Radovi na državnoj cesti koja se u Ličko-senjskoj županij spaja na autocestu prema moru jedini je pravac koji na tom dijelu spaja sjever i jug.

U srcu sezone radovi na cesti koja vodi prema moru. Društvenim mrežama šire se snimke na kojima se vidi kako izgleda vožnja po državnoj cesti DC1, koja se iz mjesta Gornja Ploča spaja na autocestu A1.

Zbog radova je asfalt na dionici skinut te je nasut šljunak preko kojeg automobili normalno prometuju, te se diže ogromna i zagušljiva prašina.

Pogledaj na Twitteru
Greška tijekom preuzimanja Tweet-a. Možda je pobrisan.

Pročitajte i ovo Štene od tri mjeseca UZNEMIRUJUĆE Šokantne slike s hrvatske obale: Netko je psu brutalno odrezao uši i ostavio ga  

Čitatelji se pitaju kako je moguće da su takvi radovi na cesti neposredno prije ljetne sezone, i to na cesti kojom brojni turisti kroz Liku putuju prema moru. Alternativnog pravca na tom dijelu nema te su svi prisiljeni prolaziti kroz oblak prašine na paklenim vrućinama.

Pročitajte i ovo Promet Makarska Nezgoda na A1: Autobusu poznatog vlasnika pukla guma

Kako doznajemo, riječ je o obnovi državne ceste DC522 od Gornje Ploče do Udbine, ključnoj prometnici koja spaja autocestu A1 s državnom cestom DC1 i glavni je prometni pravac između sjevera i juga. Rekonstrukcija je počela u travnju ove godine i prema planovima bi trebala trajati oko sedam mjeseci te obuhvaća obnovu 8,6 kilometara dionice i sanaciju pet objekata, uključujući mostove i podvožnjake na navedenoj dionici. Vrijednost investicije je 3.750.000 eura, rečeno je prilikom otvaranja radova u travnju.

Pogledaj na Twitteru
Greška tijekom preuzimanja Tweet-a. Možda je pobrisan.

Odgovor Hrvatskih cesta

Kada će dionica biti asfaltirana, kako turisti ne bi prema moru vozili prašnjavim makadamom, pitali smo Hrvatske cesteDavid Milin, iz poslovne jedinice Zadar, rekao je kako očekuje da će radovi biti završeni do 2. kolovoza. Kaže i kako se trasa cijeli dan polijeva vodom kako se ne bi dizala prašina prilikom prolaska vozila, no zbog visokih vrućina, kaže, kamena se podloga brzo isušuje.  

"U planu izvođenja je da se sa dionice od šestog kilometra ukloni asfalt do tamponskog sloja i izvede sloj recikliranog asfalta u periodu od 16.7. do 2.8.2024. Znači da će trasa biti pod kamenim materijalom do 16.7. kad će početi izvedba recikliranog sloja asfalta nakon kojeg neće biti prašine i koji će se završiti 2.8.", pojasnio je Milin.