Točno je mjesec dana otkako je Hrvatska svoj turizam odlučila aktivno promovirati na društvenim mrežama i to kroz kampanju Share Croatia. Turisti svoje fotografije i video uratke mogu objaviti na četiri mreže, a najbolji će dobiti besplatno ljetovanje.
Fotografije s rimskim vojnicima, Roseanne je 'obradila' i odmah stavila na instagram.
'Sve stavljam na društvene mreže, a pogotovo s putovanja. Volim pokazati djecu koja uživaju na odmoru, nova mjesta, druge kulture', kaže Roseanne Beneth iz Houstona.
Idete na more? ONI bi vam mogli zadati probleme!
Među poznatim ljestvama ili hashtagovima, su i oni Hrvatske turističke zajednice Love Croatia, Share Croatia.
'Komentari će biti: kako prekrasna i mirna zemlja...', kaže Roseanne,
Kampanja traje svega mjesec dana, a objavljeno je 5.330 fotografija. U prosjeku 180 na dan...
S početkom sezone festivala i povećanog dolaska mladih gostiju, očekuje se da će broj fotografija biti i veći. Bez obzira fotografira li se mobitelom, tabletom ili fotoaparatom, mnogi turisti za kampanju niti ne znaju.
Ministar turizma, kaže da je internet vrlo učinkovit.
VIDEO Za vrijeme festivala smještaj i sedam puta skuplji!
'Publicitet društvenih mreža je izuzetno jak, mjerljiv', kaže ministar Darko Lorencin.
Kampanja će trajati do kraja rujna, a najbolji rad, dobit će besplatno ljetovanje u Hrvatskoj.
Bez obzira putujete li u društvu, ili sami, u ovoj je kampanji popularni selfi, itekako poželjan. A osim fotografija s ljetovanja iz Hrvatske, svoje doživljaje možete objaviti i u kratkom videu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook