Veličina je bitna - pogotovo za Anu Kolarević koja želi riješiti česti ženski problem, a to je teško pronalaženje odgovarajućeg grudnjaka. Ana upozorava da problem imaju žene s većim grudima koje u Hrvatskoj skoro pa i ne mogu naći odgovarajuće grudnjake.
'Te žene ne mogu naći svoj broj grudnjaka je ga uopće nema, nitko ga ne prodaje. Žene sa užim obujmom ispod grudi kod nas ne mogu nikako ništa naći. I ako ih slučajno nađu, onda su ti grudnjaci vrlo skupi', kazala je Ana.
Njezina tražilica grudnjaka olakšat će taj problem. Ana objašnjava da različiti brandovi imaju različite brojeve grudnjaka, a različiti kontinenti različite norme. I tu u pomoć uskače njena aplikacija koja će omogućiti ženama da sa svojim točnim mjerama naruče savršeni grudnjak.
>> I to smo dočekali: Aplikacija uz koju možemo putovati kroz vrijeme
'One se izmjere i to utipkaju u aplikaciju i iz aplikacije onda dobivaju preporuke koji predmeti njima pašu, tako da će žene moći uspoređivati jako puno različitih predmeta boja cijena i tako dalje', objasnila je Ana.
U svoj posao planira uključiti i domaću tekstilnu industriju kroz proizvodnju velikih grudnjaka sa njezinim brandom. Ana je odrasla u Njemačkoj, radila u marketingu glezbenog diva Def Jam sa poznatim Jay-Zijem i LA Reidom. U Hrvatsku se vratila 2008. s početkom recesije.
'Od kada sam u Hrvatskoj, nisam mogla naći posao i bilo je vrlo onako komplicirano unatoč tome što znam dosta jezika. Vidjela sam da ako si ja sama ne svorim posao da nema ništa', kazala je Ana.
Ana projekt razvija unutar ZIP-a i polaže velike nade u istraživanja koja pokazuju da će svjetska industrija mobilnih aplikacija do 2015. narasti sa 6 na čak 55 milijardi dolara.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook