Na upit kako komentira zahtjeve za ostavkom Predrag Šustar je novinarima pred Banskim dvorima rekao kako mu "nije ugodno i da razumije ljude, ali mu ostavka ne pada na pamet jer još ima puno posla".
Ako se u jednom trenutku procijeni da je najveća opstrukcija on ili voditelj ekspertne grupe Boris Jokić, kaže Šustar, "mi ćemo se maknuti, ali ključna stvar je reforma".
'To je dugoročan projekt, primjerice Finska to radi jednom u 50 godina, u taj proces se uključuju ljudi više generacija i svi segmenti hrvatskog društva, tu nema monopola', rekao je.
Ministar je potvrdio kako je jedna od članica ekspertne skupine Borisa Jokića, Suzana Hitrec odlučila nastaviti rad na kurikularnoj reformi uz povjesničara Antu Nazora. Voditelj skupine Boris Jokić nije razriješen, kaže Šustar i dodaje da će Nazor i Hitrec biti njegovi savjetnici u provođenju reforme.
'Ono što je friška informacija da Suzana Hitrec, koja je inače član ekspertne radne skupine, kao i kolega Ante Nazor, bit će usko vezani za sve naše napore oko toga. I u suradnji sa svim ostalim kolegama. Moram priznati da pristanak Suzane Hitrec, kao članice ekspertne skupine, da bude moj posebni savjetnik, da nam pomogne u svemu tome, je jedan vid kontinuiteta sa kolegama prije', rekao je Šustar.
Upitan o prosvjedu studenata ispred njegovog ministarstva zbog neisplaćenih stipendija, odgovorio je kako je sve odavno razriješeno, a ako postoji bilo kakav problem treba razgovarati.
Šustar razumije "da se ide u šator i prosvjeduje", kaže da je i on kao mlad prosvjedovao, te je poručio studentima da se jave u ministarstvo obećavši da će osobno provjeriti u čemu je problem.
Na primjedbu da stipendije nisu isplaćene iako je već kraj školske godine Šustar je odvratio kako je isto bilo i lani, a tada se nitko nije bunio i dizao šator.
Budimo konzistentni, rekao je, a do Vlade je da se bolje iskordinira i ne kasni na ovakav način, već da se veže isplata i dodjela stipendija za početak akademske godine. Podsjetio je na plan subvencioniranog prijevoza učenika prema dohodovnom cenzusu, na čemu se radi. (Hina/S.D.M)