Medijski stratezi, naručitelji i mediji koji će na natjecanju predstaviti svoje najbolje medijske projekte, i ovoga će se puta boriti za zlatne nagrade Sempler u šest natjecateljskih kategorija i glavnu nagradu Veliki sempler, koja se dodjeljuje najboljoj medijskoj strategiji protekle godine.
Među članovima za nagrade Semple svake su godine najutjecajniji medijsko-komunikacijski stručnjaci iz jadranske regije. Ovogodišnji će žiri voditi Vesna Beganović, osnivačica i direktorica medijske agencije Via Media iz BiH, a osim nje će prijavljene medijske projekte ocjenjivati i Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor hrvatske reklamne agencije Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorica digitalne agencije Proximity Zagreb, Sašo Dimitrievski, partner u slovenskoj agenciji Pristop, Polona Javornik, izvršna direktorica medijskih agencija OMG i OMD Slovenija, Aleksandra Kregar Brus, direktorica marketinga u Atlantic Grupi, Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba, Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskom preduzeću Jaffa Crvenka, i Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske marketinške agencije Communis DDB.
Medijski stratezi, naručitelji i mediji mogu svoja djela prijaviti u idućih šest natjecateljskih kategorija:
A – strateška primjena media mixa,
B – inovativna primjena komunikacijskoga kanala,
C – najbolja ciljana akcija,
D – najbolja iskustvena akcija,
E – najbolji izbor digitalne okoline,
F – najbolja akcija na društvenim mrežama.
Odvažan pristup: Ponudio im 80 milijardi dolara, a oni ga odbili
Žiri će se prilikom ocjenjivanja prijavljenih djela uvažavati pet osnovnih kriterija, i to idejni koncept medijske akcije, odgovarajuće ciljanja i shvaćanja potrošača, usporedbu između ciljeva i ostvarenih rezultata (ROI), inovativnost u traženju (novih) komunikacijskih kanala te stupanj aktivacije i motivacije ciljne skupine kroz medijsku strategiju i izvedbu.
'Učinkovita medijska strategija mora suziti fokus marketinga, poznavati idealnog kupca do tančina, pozicionirati poslovanje i privući medijsku pozornost. I primijeniti taktike brandinga na društvenim mrežama, zato što najuspješnije robne marke do potrošača neprestano dolaze preko internetskoga svijeta.
U strategiji je potrebno biti dosljedan, imati osjećaj za pravu poruku u pravom trenutku, a osim toga i pratiti, izvještavati i ocjenjivati koliko je uspješna svaka aktivnost. Uz sve to odlična medijska strategija mora kupce naći na mjestima gdje će ih iznenaditi i povezati', kaže Vesna Beganović, predsjednica žirija za nagrade Sempler, o tome kakve su učinkovite medijske strategije koje će pokušati izdvojiti ovogodišnji žiri.
Prijave djela na natjecanje Sempler bit će otvorene od 1. rujna 2014. nadalje, i to na internetskoj stranici konferencije SEMPL (www.sempl.si), a posljednji rok za prijavu je 3. studeni 2014.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook