Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja neuspješno je pokušavalo postići dogovor s najvećim trgovačkim lancima da im svaka dva tjedna dostavljaju cijene proizvoda koje će stavljati na svoju stranicu "Kretanje cijena". Kako bi stranica imala smsila, za ostalih sedam od 10 lanaca ministarstvo je podatke odlučilo prikupiti samo.
Mediji su iskazali interes za to kome je povjeren zadatak da taj posao obavlja. Davor Filipović je otkrio da su za to angažirali privatnu tvrtku, ali ne i njezino ime. Novi List je sada napokon dobio odgovor.
Na natječaju je izabrana tvrtka 4 Market Research i to nakon što su proveli postupak jednostavne nabave procijenjene vrijednosti 26 tisuća eura bez PDV-a za poslove popisivanja cijena dva puta mjesečno s unaprijed utvrđenog popisa proizvoda, poručili su iz ministarstva.
Riječ je o kompaniji osnovanoj 2001. u Grazu, a svoj ured u Zagrebu namijenjen da pokriva tržište jugoistočne Europe otvorila je 2018. godine. Ovo nije prvi put da se kompanija od tada spominje u domaćim medijima. Prošle je godine Jutarnji list objavio da je HNB dao posao vrijedan 4.2 milijuna anonimnoj tvrtki s jednim zaposlenim. Riječ je upravo i 4 Market Researchu.