Vozila se umjesto u stanicama pregledavaju odmah na licu mjesta.
"Vozila se zaustavljaju u pokretu, policajci će vizualnom procjenom prosuditi treba li auto zaustaviti. Ako se primijeti tehnička neispravnost nekog vozila, imat ćemo tu mogućnost da ih odmah dovezemo na kontrolu", poručio je Denis Grenka iz PU primorsko-goranske.
Ovisno o količini nedostataka postoje tri kategorije prekršaja. Kao i sankcije za one koji su neispravni.
Grenka je pojasnio: "Manja tehnička ispravnost, veća tehnička neispravnost ili opasni nedostaci, ako se utvrde, to je neposredna ugroženost prometa."
Akcija je još jednom pokazala poprilično porazne rezultate. Gotovo svako zaustavljeno vozilo imalo je tehnički nedostatak.
"Što se tiče tehničke ispravnosti to su nedostaci na svjetlima i na kočnicama i kod starijih vozila su nedostaci na šasiji u smislu da je oštećena ili korodirana", pojasnio je Tomislav Škreblin iz Centra za vozila Hrvatske.
Ovakvi izvanredni tehnički pregledi na hrvatskim prometnicama rade se u prosjeku tri do četiri puta tjedno, ono što je zanimljivo, uvijek se rade na tajnim lokacijama, odnosno do dana ovakve akcije ne zna se gdje će ona biti, donosi reporter Dnevnika Nove TV Vanja Margetić.
Prošle godine u mobilnoj stanici pregledano je 356 vozila, svih kategorija. Rezultati su pokazali da je čak 296 vozila bilo neispravno. Od toga je 150 vozila bilo manjih teretnih vozila i stotinjak osobnim automobila, rekao je Škreblin.
Uz opomene i upozorenja, policija je ispisala i brojne kazne. Ona najmanja uručena vozačima, bila je 130 eura.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.