U promet je pušten podvožnjak Dubravica u naselju Gajnice, na kojemu je uspostavljeno dinamičko upravljanje prometom. To je prvi podvožnjak tog tipa otvoren u Zagrebu, a trebao bi smanjiti gužve na zagrebačkim prometnicama.
Pothodnik u Ulici Dubravica ispod Aleje grada Bologne prenamijenjen je u podvožnjak za naizmjenični jednosmjerni promet uz zadržavanje i prostor za kretanje pješaka.
Naizmjenični jednosmjerni promet funkcionirat će tako da će se podvožnjakom Dubravica svakodnevno u vremenu od ponoći do 14:00 prometovati iz smjera sjevera prema jugu, odnosno iz smjera Huzjanove prema Samoborskoj cesti.
U vremenu od 14:00 do ponoći prometovat će se iz smjera juga prema sjeveru, a sve uz dinamičku prometnu signalizaciju. Ukupna vrijednost realizacije predmetnog projekta iznosi oko 650.000 eura plus PDV.

Radovi su, uz uređenje pothodnika, obuhvatili i uređenje križanja Dubravica - Huzjanova i križanja Dubravica - Samoborska. U sklopu predmetne rekonstrukcije u svrhu neometanog funkcioniranja prometa navedena križanja su semaforizirana.
Na zapadnom privozu križanja Dubravica - Samoborska uzdužna parkirališna mjesta prenamijenjena su u prometni trak kako bi se osigurao prostor za izvedbu dodatne trake za lijevo skretanje iz Samoborske ceste u Ulicu Dubravica. Postojeća traka za desno skretanje s Aleje Bologne u Ulicu Dubravica radi semaforizacije križanja Huzjanova – Dubravica dodatno je produžena.
U podvožnjaku je zbog dotrajalosti rekonstruiran kanal oborinske odvodnje te je izvedena nova crpna stanica sa spojem na kolektor odvodnje u Ulici Dubravica.