Kandidati u lovu na glasače, kako ih privući, svatko sa svojom taktikom. Neki plakatima, a među njima i HDZ-ov kandidat. O troškovima još neće.
"Mi ćemo dostaviti sve podatke vezano za moju kampanju i svaki trošak će biti prikazan vrlo jasno i transparentno kao što sve činimo u životu", najavio je Dragan Primorac.
Nezavisna Marija Selak Raspudić iz Mostara šalje poruku o savezništvu, a s jumbo plakata da je više od kaktera. Ona se, kaže, sama financira.
Ivani Kekin i Možemo! plakati nisu opcija. 10 po 10 eura, skupilo se donacija, a nešto će i u promidžbu.
"Planirano je potrošiti otprilike 80 tisuća eura, ja sam prešla 30 tisuća eura malih donacija. Dio će ići na promidžbu, ali jumpo plakate nismo planirali", rekla je Kekin.
Plakate neće ni MOST-ov Miro Bulj. Kaže malo troši jer jesu izbori, ali ne ljepote.
"Što će mi jumbo plakat? Pa nije ovo izbor za Miss. Nemam ni doktore, ni PR-ovce, ni šminku", rekao je Bulj.
S plakatima u predsjedničkoj utrci je i Branka Lozo s porukom - Biraj Dom. Na plakate troši i Niko Tokić Kartelo s "uspjehom Hrvatske". Njega su stajali 60 tisuća eura.
"Više ne trošim gotovo ništa, što smo potrošili potrošili smo. Tako da troškovi sad samo putovanja ništa više", rekao je Tokić Kartelo.
O Hrvatskoj na plakatima i Tomislav Jonjić, njegov je moto "Za bolju Hrvatsku".
A plakate ima i predsjednik Zoran Milanović. Poruke mijenja, o financijama zasad ništa. No svi će na kraju morati podnijeti završni račun.