To je prvi put u povijesti da su dvije prijateljske države, Hrvatska i Mađarska, spojene autocestom, a učinak toga povezivanja je nemjerljiv u turističkom, prometno-sigurnosnom i gospodarskom planu, rekao je u prigodi otvorenja mosta i dionice ministar Kalmeta. Dodao je kako je sada autocestom povezana najveća hrvatska luka Rijeka, što je vrlo bitno i za hrvatsko, i za madžarsko gospodarstvo.
Prvi put u povijesti dvije su prijateljske države, Hrvatska i Mađarska, spojene autocestom Most 'Mura', koji povezuje dvije autoceste, dug je 216 metara, a u njegovu je gradnju uloženo osam milijuna eura, a zajednički su ga financirali, u omjeru 50:50, Hrvatske autoceste i mađarska tvrtka za gospodarenje autocestama Nemzeti infrastruktura Fejlesztö. Radove je izvela zagrebačka tvrtka Hidroelektra-Niskogradnja.
>> Autocesta Rijeka-Zagreb napokon gotova
Most je primjer kako dvije prijateljske zemlje mogu zajednički izvesti velik infrastrukturni projekt, rekao je Kalmeta, a mađarski ministar Pal Szabo je dodao da se izgradnjom mosta ostvario višegodišnji san ljudi ovog kraja.
Osim mosta otvorena je i nova dionica autoceste od Goričana do mosta 'Mura' u duljini od 1,4 kilometra, u koju je uloženo 50 milijuna kuna. Izvođači radova su varaždinska Cesta i Zagorje Tehnobeton, a radove u opremanju izveo je zagrebački Dalekovod.
Današnjim puštanjem u promet te dionice i mosta 'Mura' te otvorenjem punog profila dionice autoceste A6 Rijeka-Zagreb završila je gradnja autoceste Budimpešta-Zagreb-Rijeka na paneuropskom prometnom koridoru V.b u dužini od 496,2 kilometra. Od toga se u Hrvatskoj nalazi 263,7 kilometara autoceste, a u Mađarskoj 232,5 km.